Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Skal være med treåringene, og ville hatt en kjekk sang som fast avslutning i mine samlingsstunder. Har du noen forslag? Har tenkt litt på slike navnesanger som labbetuss o.l, men jeg skal ha 27 treåringer, så då vil avslutninen ta litt tid;p Og hvis dere har forslag til kjekke innledningssanger, så kom gjerne med de og=) Liker godt "god morning alle sammen" sangen, men føler den er mye brukt.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Loppesangen :-) Vet du hva som hendte meg igår 3 små lopper dansa tango i mitt hår Og den ene det var xxx og den andre det var xxx og den tredje det var xxx skal du se... jippi ja ja jippi jippi ja jippi ja ja jippi jippi ja jippi ja ja jippi jippi ja ja jippi jippi ja ja jippi jippi ja
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 "god morgen alle sammen" som innledning.
noggie Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 "God morgen alle sammen" til innledning eller "mor'n mor'n mor'n jeg heter xx, mor'n mor'n morn hva heter du?"( heter sikkert ikke det, men..)Avslutt med "ormen lange" og få noen av barna til å hjelpe deg. Har du ikke en tøyslange kan alle bruke hendene som slange. " Ormen lange krøp som en slange under et gjerde( bruk en stol) tok seg en pære delte den i to hver så god"( gi til et barn). Eller Pulverheksa Abbelone spiser uten takt og tone sim sam sim sam vel bekomme homp homp homp (hopp opp og ned på stolen/benken) Da kan du jo lese litt fra Pulverheksabøkene også ; ) Eller Ringe rangle rose røde aprikoser blåfiol, forglemmegei alle går og vasker seg ( er jo ofte rett før mat)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå