Gå til innhold

First price bleier?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd alle billigmerkene og syns ikke det er så stor forskjell. Libero er også stive syns jeg. De eneste jeg syns er tynne, myke og holder på urinen godt er pampers baby dry. Synd de ikke finnes i str 6. Guttungen bruker de på dagtid, men om natten må han ha 6 og da blir det Libero, juniorbleiene til Coop eller Landlord.

PS first price bleiene i up and go var jeg veldig fornøyd med, de skal vi kjøpe igjen.

• 2 uker senere...

Vi var IKKE fornøyde med first price bleiene pga alt gikk i mellom nesten hver gang... men Landlord bleiene på Rema 1000 derimot er vi veldig fornøyde med. De kom faktisk veldig godt ut i test (Foreldre og Barn) Nå er jo barn forskjellige og man kan vel ikke bare gå etter tester,man må rett og slett prøve seg frem:O)

• 2 uker senere...

Annonse

Hvorfor bruke billigbleier når merkebleiene libero og pampers er blitt så billige. Kiwi og Rema 1000 har to liberopakker til prisen av en mens meny selger både pampers og libero til 23.90kr per pakke billigere kan du ikke få bleier. Nå er det bleie krig!!!!!!

• 3 uker senere...

Hvorfor kjøpe Libero eller pampers til 23.90 kr når du får first price eller landlord til 5 kr??. Hvorfor skal man kaste bort 19 kr på en forbruksvare om du er fornøyd med det billigste alternativet?. Er det ikke bra nok at mange velger et billigere merke?.

• 4 uker senere...

Jeg fikk tre pakker med firstprice bleier av en venninne som skrøt sånn av dem. Jeg syns de er gode, og kommer muligens til å kjøpe de videre. Men jeg er veldig glad i Libero bleiene, så spørs hvordan det blir når pakkene med firstprice er oppbrukt. Uanstt, syns ikke det er dårlige bleier.

• 2 uker senere...

First price; har brukt det lenge til pjokken på halvannet år. Superfornøyd.

Coop ; brukte de til han var ca ett år, starta da med fp siden de også er tynnere/ smidigere enn coop som er tykkere.

Landlord: Tisser rett gjennom den her.

Libero: Tykke, blir mere tisselukt av de her enn noen annen bleie

Pampers: Kjøper de til halv pris innimellom, men liker ikke lotionen de har i, så heller likevel over til First Price som vi syns funker akkurat like bra som pampers :)

Meen.. det jeg EGENTLIG ville med innleget mitt: Man må bare prøve seg fram, kommer som andre over sier an på brukeren- finns ikke EN bleie som er best, men alle bleier er vel best for NOEN...

Vi kan f.eks ikke bruke coop sin bleie på snuppa- lekker noe veldig:(

Så rådet mitt er å kjøpe ulike typer mens de er på salg og teste ut- man kan få seg noen overraskelser ja:) Dumt å bruke mere penger enn man trenger på bleier, helt klart.

• 2 uker senere...

Jeg har brukt First Price maxi til mine unger og har vært veldig fornøyd. Nå har jeg ved en tilfeldighet oppdaget at det er et sukkerlignende pulver i bleien (fuktighetsoppsuger), og dette ble jeg litt skeptisk til.

Så nå vet jeg ikke helt om jeg vil fortsette med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...