gledermegigjen Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Er i uke 34, og slimproppen gikk uten tvil i dag. Er det ikke litt tidlig? Har to barn fra før, men har ingen erfaring med at den "går"... For ca to uker siden var jeg innlagt til observasjon fordi jeg blødde. Ikke så rent lite egentlig, men det ga seg stille og rolig, og de kunne ikke finne noe galt. Slimet i dag var veldig mørkt, og det tror jeg nok kommer av den blødningen jeg hadde. Ringte føden for å høre tidligere i dag, og jordmora sa at det nok bare var gammelt blod, og at det kunne gå lang tid enda til fødsel (planlagt ks). Men i ettermiddag når jeg gikk tur fikk jeg menssmerter og virkelig "hard" mage i tillegg til alle kynnere. Nå i kveld er det fint igjen. Til poenget/spørsmålet: Hva er deres erfaring? Hvor lang tid pleier det ta til fødsel etter slimproppen?
Ziz Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Hvis du er sikker på at det var slimproppen så hadde jeg ringt føden igjen. Når proppen går skal man i det minste inn til kontroll. Lykke til
Ziz Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Hvis du er sikker på at det var slimproppen så hadde jeg ringt føden igjen. Når proppen går skal man i det minste inn til kontroll. Lykke til
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 har ikke erfaring med dette men vet at den kan gå mange uker før man føder.. det kan til og med danne seg en ny..
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Så sent i sv.skapet er det nok et tegn på at noe snart skjer, begynnelsen på modning. I mitt første sv.skap gikk den i uke 31 og i uke 32 fødte jeg gutten min, selv om jeg fikk riestoppende drypp. Denne gangen gikk slimproppen i uke 23+5, men jeg har enda ikke født uke 27+5. Jeg får oppfølging med ul annenhver uke, men har ikke modnet noe heldigvis! Heller ikke dannet ny. Det som sies er at det gjerne går 1 uke fra slimproppen går til du føder om den kommer med litt blod, men igjen er jo dette forskjellig. Ring å få deg en innvendig ul for å sjekke om det er slimproppen som har forlatt deg.. Lykke til =)
Lykkeliten 2 Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Skal man inn på en sjekk når proppen går? eller hvertfall ringe føden? Min gikk natt til fredag, men har ikke ringt føden ennå.. heller ikke kjent noe tegn til fødsel..
BirRos Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Min slimpropp gikk for nesten to uker siden. Det trenger ikke bety annet enn at du modnes. Det er dessverre ikke et sikkert tegn på noe som helst, men er du usikker så ta kontakt. Lykke til;)
ønsker nr 3!!! Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 jeg fødet for 6 dager siden fødet 5 timer etter at slimproppen gikk det kan ta dager eller uker etter at slimproppen går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå