Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

ble nesten litt glad da jeg så det du skrev. trodde jeg var den eneste. eller så må jeg ha tvilinger inni der! er 8 uker på vei og har allerede begynt med strikk rundt knappen på buksa så jeg slipper å ha den igjen! og jeg tenkte å vente hvertfall en mnd til før jeg skulle fortelle det! mener å huske at jeg hadde det slik sist graviditet også:) det er værst på kveldene. er ikke så veldig plaget med kvalme så skal ikke klage på å være oppblåst :)

har også begynt å bruke gravid bukse hehe..er så hærlig når det ikke strammer på magen hehe...hadde heller ikke tenkt å fortelle det til omverden før jeg har vært på ultralyd om en uke,men det har begynt å vise på magen nå så får se om noen komenterer det =) hehe... søsteren min komenterte det i dag ,men hun og di nermeste vet det fra før=)

Veldig godt å høre at det er flere. Ja det var jo en befrielse å få på seg gravidebukser :)) Verst om kveldene her, føles jo nesten ut som jeg skal sprenges. Er heller ikke kvalm, så skal vel heller ikke klage så mye når det bare er det.

Har fortalt det til de nærmeste, men begynner på jobb i morgen, å er veldig usikker på om jeg bare skal fortelle det med tanke på magen... :P

Annonse

hei damer, er 8+1 idag og har veldig hard mage. den har ikke vokst noe særlig men vondt med stramme bukser, såpass merker jeg. Men hvor handler dere buksene deres? Jeg er gravid for første gang slik at dette er litt nytt for meg. Kjøper dere litt ekstra store slik at dere kan vokse eller hvordan er dette her??

Kan anbefale dere damer BELLA-BAND! :)

Med det kan du bruke dine egne klær lengre og utsette mammaklærne litt - tror nok vi skal bli lei av mammaklær tidsnok lell, tihihi... Jeg kjøpte mitt på "Den kule mage", kostet vel 250 kroner tror jeg... Love it!

Annonse

Jeg har også samme oppblåste magen og er ikke mer enn 6 +5. har kjøpt bukse på H&M til 199,-. kjempegod å ha på. magen er veldig stor og oppblåst på kvelden. er så liten fra før og så det synes veldig godt. bruker store klær ellers, slik at ikke alle på jobben ser det så tidlig.

Nå måtte jeg jo bare inn å google ;) Har aldri hørt om Bella Band før! Å det fungerer??? Trenger heldiglvis ikke løpe til butikken å handle nye bukser enda. Men et sånn band må jo være helt perfekt når magen begynner å bule :) Finnes den i flere farger?? Å holder den på bukser som er lave i livet også?

Så fint å lese!! Jeg lurte nemlig på om man kunne få mage så tidlig som åtte uker, den buler gjennom singletten allerede... hadde tenkt å vente en stund med å si noe til alle, men da må jeg nok å litt videre topper!

Bella Band fungerer!

Nå er jeg 12+6 idag, og har bare testet det ut for moro skyld. Har kjøpt den ganske stram og den holdt buksa på plass, selv om knappen var oppe..

Vil anbefale dere å kjøpe den i samme størrelse som dere bruker ellers, evt. en størrelse mindre! Tror ikke de finnes i så mange farger,jeg har kun sett hvit og svart.

Jeg har ikke testet ut Bella Band på høye bukser, eier bare bukser som er lave i livet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...