Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest om at magen skal synke mot slutten, men når er det?

Klarer det ikke om den skal lenger opp iallefall!!! Er 34+5.

Det er tungt å puste, og føles som alt jeg har spist på dagen er på retur når jeg legger meg ned:(

Presser vanvittig under ribbeina også nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla mi i magen var treg å feste seg, så min mage sank egentlig ikke noe særlig før jeg kom i uke 39. Har termin i dag, og nå håper jeg magen ikke synker mer for da må jeg sitte konstant på do for å tisse ;-)

Men jeg tror de fleste får en litt lavere mage før jeg gjorde det. Så det er ikke sikkert du må kave så lenge med dette. Krysser fingrene for deg. Skjønner dette må føles ubehagelig!

Skrevet

er i min 40. uke, og magen min har ikke sunket enda...

Skrevet

min begynte å synke i uke 36 å den synker bare mere å mer:) er nå 38+2

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Flere har kommentert at magen min ser ut til å ha sunket litt, jeg har også termin 09.09, men jeg vet ikke jeg...de siste dagene har det stukket noe j**lig der nede, så det er i alle fall helt klart at hodet hans dulter og styrer...men jeg vet ikke om det betyr at hodet er festet eller om han holder på å gjøre det...? Har kontroll den 5. aug, så da får jeg vel høre?

Skrevet

Jeg er bare 31+4 og magen har begynt å synke allerede. Frykter for at nurket kan komme litt for tidlig, eller har ikke dette noe å si?

Skrevet

Sjønner det kan være litt inviduelt.. satser på at den synker litt etterhvert, men ikke nødvendigvis så mye at jeg blir sittende på do resten av svangerskapet;) hehe..

Er vel sikkert ikke særlig behagelig uansett denne siste tiden.. Får prøve å trøste meg med at det ikke er så altfor lenge til vi har lillenurket ute derfra:)

Hvordan er formen din ellers, UndrendeUllteppe? Koselig at det er flere her med samme termin :)

Gjest poäng
Skrevet

Magen min har begynt å synke! Skal på kontroll i morgen, så da finner jeg vel ut om hodet har festet seg.

Magen er ikke superlav enda, men den er lavere og jeg kan puste lettere, samt at den intense halsbrannen har gitt seg! Juhuuu!

Magen sank nå i uka, er 36+0 i morgen :)

Skrevet

Så heldig dere er da;) Når jeg sitter må jeg liksom strekke meg bakover for at det skal være utholdelig..

Men er jo bare glad for at babyen vokser og har det bra selvfølgelig, er jo en liten pris å betale, og noe jeg mer enn gjerne gjør;)

Skrevet

Hos meg sank ikke magen i det hele tatt i de 2 første svangerskapene, gjør det helt sikkert ikke nå heller............

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

<3090910<3 *Høygravid* : Formen ellers er vel heller lite å skryte av, hehe, selv om jeg nok er i ganske grei form i forhold til mange andre. Har ikke veid meg på en stund, men mistenker at vektnåla har gått kraftig opp, for knærne verker noe intenst på kveldene...nesten så de roper "neeei ikke reis deg opp! Vi ORKER ikke bære deg mer!" Hehe...og rygg og hofter funker sånn passe halve dagen, og så er det for det meste sofaen som gjelder etter det. Så jeg forsøker å gjøre det jeg må tidlig på dagen, føles som jeg har en kvote per dag med aktivitet hehe. Bakoverbøyde stillinger er jeg godt kjent med, særlig når lillemann gnur seg godt opp mot ribbeina...herrrlig! Halsbrann har jeg også stiftet nærmere bekjentskap med, og så er det jo fint å våkne hver gang man snur seg i søvne, fordi man rett og slett er så tung at det er et helt prosjekt å komme seg rundt. Men man skal vel ikke klage, hihi! Jeg gleder meg så masse til å få møte den lille skapningen som "plager" meg nå, det er klart det er verdt det! Jeg er førstegangsfødende, så jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente, og når, i forhold til formen.

Men jeg tror faktisk magen har sunket litt, for den virker slappere på en måte, sambo kommenterte det i går han også, at den nesten ser mindre ut. Og så er det liksom lettere å trekke pusten helt ned i lungene :-D Men ellers er det likedan, kjenner ingen andre forandringer.

Skrevet

er en uke over termin i dag og magen min har ikke sunket..JM sier den ikke nødvendigvis gjør det. hodet har vært festet i et par mnd allerede

Skrevet

Føler ikke at magen min har sunket...? Den strutter ut slik som den alltid har gjort :P heehe... er i uke 38+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...