simsalabima Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Jeg fødte for 4 mnd siden og jeg kjente etter-riene ganske godt etter fødsel. Jeg fikk barselfeber 3 dager etter fødsel, som resulterte i utskrapning. Jeg har noenganger etter dette kjent at livmora har strammet seg når jeg har ammet. Men i det siste har jeg kjent det ofte, som stikk, kjennes ut som strikkepinne store stikk bak skambeinet....Disse stikkene kommer også når jeg ikke ammer. For 1 uke siden fikk jeg en bitte liten blødning. Da jobbet livmoren noe sinnsykt. Jeg trodde det var mensen som kom, men den varte bare 1 dag og det var LITE. Har også vært kvalm og svimmel, har trodd jeg er gravid igjen, en har tatt tester og de er alle negative. Noen som har kjent det samme? Kan det være noe annet, eller kan man kjenne etter-rier så lenge etter fødsel? Er redd det kan være rester igjen..
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 huff dette hørtes ikke noe morsomt ut, har du spiral? tror jeg hadde ringt å bedt om en sjekk bare for sikkerhetsskyld. måtte selv ha utskrapning ved forrige fødsel, de glemte deler av morkaka :-\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå