Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå litt over 28 uker på vei... har den siste uken hatt litt vansker med pusten... uansett om jeg beveger meg eller sitter i ro, føles det som om jeg ikke får pusten ordentlig inn..må hive litt etter pusten.Er ubehagelig... noen flere som har det sånn? har dette med svangerskapet å gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har noe med at livmoren din tar større og større plass siden babyen vokser :-) Det er helt normalt, og de fleste vil merke noe av dette. Nevn det til jordmor eller lege også neste gang du er på kontroll. Ikke for at det er noe galt i det hele tatt, men det er alltid greit å få et fagsvar i tillegg til det du får vite i diverse forum på nettet.

I slutten av svangerskapet vil dette bli noe bedre for da begynner magen å synke litt.

Jeg har hatt det akkurat som deg :-)

Lykke til videre.

Skrevet

blir tranger å puste ja. ikke alle merker det likegodt men blir mer press på lungene på en måte

Skrevet

Jeg sliter enormt med dette. Har holdt på i måneder nå, og er ganske desperat etter å kunne puste ubesværet igjen etterhvert. På de verste dagene makter jeg ikke gjøre noe som helst. Da går alle krefter med til å prøve å få puste :S Er i uke 35 nå.

Har hatt det slik i flere av svangerskapene, men ikke alle og ikke like ille hver gang heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...