jente_80 Skrevet 10. september 2010 #102 Skrevet 10. september 2010 jaaaaaaaaaaaa!!! hærlig, TIngeling!!!!! Positiv test er positiv test Jeg spurte på St.Olav da jeg testa positivt ang. blodprøver, men de sa at de hadde gått bort ifra dette, og at det ikke var nødvendig. grattis!!!! så hærlig!! mange fra denne tråden som har lyktes, og jeg blir sååå glad!! Vi får følge hverandre i terminklubben for mai. Jeg har ikke "meldt meg inn" der enda.. tror jeg venter til første ultralyd.. som er om aaaalt for lenge heeh Kos deg!!! ! og god helg!
jente_80 Skrevet 15. september 2010 #103 Skrevet 15. september 2010 Dytter litt på denne, jeg.. Hvordan går det med dere??? Glinten? Håp-86? Tingeling? Kelini? Sommerhåp?? Savner dere på terminklubben!! Og generelt en oppdatering!
TanteTroll Skrevet 15. september 2010 Forfatter #104 Skrevet 15. september 2010 Hei, hei! Her går det bra. Har vært litt "tom" noen dager - sliten etter mange års prøving. Men det er på retur nå tror jeg. Synes fortsatt dette er ganske uvirkelig, så jeg har ikke turt å offisielt bytte forum ennå;-) Men har vært inne og snik-lest da. Lurer også på om det er bra med dere andre:-)
jente_80 Skrevet 15. september 2010 #105 Skrevet 15. september 2010 puh, godt å høre fra deg, iallefall Uvirkelig,ja, det synes jeg ogs... spesielt med fortsatt ingen symptomer. Bittelitt stikkinger en sjelden gang, ellers ingenting. Men har fått time til tidlig UL, da som er om "knappe" 3 uker.... Jeg har vel så smått bytta forum (selv om jeg henger her mest) men har ikke meldt meg inn på terminlista..... skummelt hihi
TanteTroll Skrevet 15. september 2010 Forfatter #106 Skrevet 15. september 2010 Jeg så på terminlista jeg også, men vil vente til jeg skal på ultralyd. Og det er leeeenge til. He he - det er 19 oktober, så ikke sååååå lenge til:-) Jeg fant en terminkalkulator på babyverden.no hvor man kunne få regnet ut termin ut i fra befruktningsdato. Har du sett den? Hvis uttaksdagen regnes som befruktningsdag, så sier den at jeg har termin 22 mai. Har ingen symptomer å snakke om jeg heller. Bittelitt murring i magen. Også er jeg litt tørr i munnen og tørstere enn vanlig. Later som det er et symptom jeg;-)
jente_80 Skrevet 15. september 2010 #107 Skrevet 15. september 2010 Venter til første UL før jeg skriver meg opp på terminlista jeg også. Har UL 4. oktober. Jeg hadde fryseforsøk denne gangen, så da sa St.Olavs at de regnet at man er omtrent 14 dager på vei på innsettdagen. Så selv om vi hadde innsett samme dag, så har jeg foreløpig termin 24. mai. Har ikke heeelt skjønt dette jeg, da... Men er da 4+3 i dag... wow.... hehe men får vel en mer eksakt dato etter hvert.
lykke i 2011? gravid!! Skrevet 16. september 2010 #108 Skrevet 16. september 2010 Hei folkens. I dag er jeg 5+3. Har ikke hatt noe særlig symptomer, men har levd lykkelig en stund. men i dag skjærte det seg ;( Fikk plutselig en blødning og ganske vondt i magen. Skikkelig mensen vondt. Så fikk jo helt panikk. blødningene gav seg fort, men jeg er veldig usikker på om det har gått bra. uff. Dette føles så urettferdig. Skal ta en HCG prøve i morgen og en nye en til mandag, så får ikke vite noe før etter helga. Blir en laaaang helg. Jeg er ganske fortvila her nå..
TanteTroll Skrevet 16. september 2010 Forfatter #109 Skrevet 16. september 2010 Sender deg en klem, håp-86! Skjønner du er fortvila:-( Husk at det er mange som har blødninger og at det går bra likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå