Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente_80: Aner ikke hva planen blir om endometriet er som det skal være når jeg er på ul i morgen. Skal faxe svaret til St. Olavs i hui og hast, som en lege skal se på, og så får jeg beskjed om hva jeg skal gjøre videre. Går ut ifra at det blir innsett ganske raskt da, kanskje til og med i helga? Bor i Tromsø, så da må flybillett bestilles helt på sparket også. Kan liksom ikke planlegge de nærmeste dagene, føler jeg, hehe:) Litt sånn utadæsjælopplevelse, dette her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glinten: hoi!!! Jeg har innsett 12.55....... hehe

Håper alt står strålende til med endometriet da, Bebès :)

Og lykke til til deg også, Tingeling... åååå det bilr så spennendeeeeee!!

jeg heier på alle oss i denne tråden!

Skrevet

jente_80!!

He,he...da er jeg jo der enda når du kommer:-) kanskje vi sees!

Og til dere alle sammen: LYKKE TIL!!!!!! Nå er det VÅR tur:-)

Skrevet

Gratulerer til alle rugere!

Jente_80...lykke til på innsett!!:)

Jeg har blitt ruger, og er såå glad for det:)

Skrevet

Da har jeg vært på ny ultralyd som viste ei god og feit livmorslimhinne med en bredde på 10 mm! Så nå har jeg fått time til overføring tirsdag 31. august:)) Sååå herlig å ha fått en dato å forholde meg til! Det eneste aberet er jo at man blir litt bekymret for hvordan det skal gå med opptiningen av de 3 gulleggene...

Men uansett har jeg bestemt meg for å gå helgen friskt i møte. Tror jamen det blir et par glass rødvin i kveld, kan jo bli lenge til neste gang, hehe:))

God helg til alle mine medsøstre og masse lykke til til Glinten og Jente_80 som skal i ilden på søndag!!!

Skrevet

takk takk!!! :)

Og lykke til med innsett på tirsdag. Blir spennende å følge hverandre fremover.

I kveld blir det reker og hvitvin på meg og min kjære. Som du sier... kan bli lenge til neste gang :)

God helg, ladies!!

Skrevet

Så bra med dato for innsett, Bebés'ilvousplaîtønskernr.3:-)

Jeg har hatt uttak i dag - 8 egg! Fornøyd med det, men det blir spennende å se hvor mange som henger med til søndag og innsett. Skal ringe inn i morgen kl 10 og høre hvor mange som er befruktet, og få time til innsett.

God helg alle sammen:-)

Skrevet

Bebés'ilvousplaîtønskernr.3

Tusen takk for det!! jeg krysser både fingre og tær for oss alle:-)

Rødvin smaker alltid godt;-)

Skrevet

Gratulerer Tingeling!!

Det blir spennende i morgen å få høre anntall befruktede:-) jeg skulle få tlf innen kl 15, så du får nok svaret før meg. Håper du oppdaterer oss:-)

Jente_ 80: det ble visst reker og hvitvin hær også i kveld:-)

Skrevet

6 av 8 egg er befruktet. Krysser fingrene for at iallefall 1 deler seg perfekt:-)

Innsett i morgen formiddag!

Skrevet

Det var gode nyheter:-) jeg har også innstt i morgen formiddag, så krysser fingrene or oss begge:-)

Nå VIL vi ha gullegget!!!!!!!!!!!! Skal du sette inn 1 eller 2?

Klem

Skrevet

Jeg skal nok sette inn 1. Hvis det blir bra egg. Fikk velge om jeg ville ha 1 eller 2 sist, da det kun var 2 delte.

Håper veldig på perfekte egg nå... Blir spennende å se

Du skal sette inn 2? Var det mange som var befruktet?

Håper søndag er en lykkedag for innsett!

Skrevet

Vil bare ønske dere lykke til dere som har innsett i dag!!

I løpet av dagen så er vi fler rugere her :)

Skrevet

Takk håp-86!

Da er jeg også ruger:-)

Det ble 2 egg denne gangen også, så får håpe at iallefall 1 av dem har lyst til å bli her en stund. Testdag er 10 september.

Skrevet

Da er jeg også ruger!!!! :) hærlige greier...!

Jeg hadde hele 9 egg på frys... og jammen ble det ikke full klaff på det første de tinte. Føler meg veeeeeldig priviligert!!!

Så nå ruger jeg på et perfet 7-delt egg, etter en litt trasig innsett. Men det gikk bra tilslutt.

Da er det bare å vente i 14 dager......

Skrevet

Hm.. hadde innsett torsdag, men henne sa ikke noe om hvordan egget mitt var delt.. Skulle jeg spurt om det eller henne sagt det kanskje? Første gang for meg, så får ikke med meg alt ;)

Masse lykke til, håper den sitter! :)

Skrevet

Kelini; jeg spurte hvor mange ganger det var delt....

Sist gang sa legen det selv..." nå skal vi sette inn et 4-delt egg"

Og lykke til til deg også :)

Skrevet

Hei Kelini!

Du er på Riksen ikke sant? De har gitt meg beskjed om hvordan eggene var delt ved begge innsettene. Men det var kanskje fordi de ikke var 4-delte? Det er det som er ønskelig. Hvis du fikk 1 egg inn og de ikke sa noe, er det sikkert perfekt delt:-)

Blir spennende å følge alle rugerne framover:-)

Håper det florerer med gullegg!!!!

Skrevet

Åssen går det med alle dere rugere??

i dag er jeg på rugedag 7, og for hver dag som går så håper jeg at det skal komme noen symptomer som små hint om at dette kan ha gått bra. Men så langt merker jeg ingenting. Unntatt på humøret da. Det svinger no voldsomt.

så åssen er det med dere?

Krysser fingrene for oss alle!

Skrevet

Hei håp-86 og alle andre:-)

Heldige du som er på rugedag 7. Jeg er på stusselige rugedag 2! I går tenkte jeg nesten ikke på det i det hele tatt (dvs at det lå i bakhodet hele dagen, men forble der:-)), men i dag er det liksom ikke så greit. Håper, håper, håper så veldig at det skal gå bra!

Jeg har landa litt etter hormonfesten med spray og sprøyter, så jeg har det mye bedre humørmessig. Er også mindre stinn i magen enn ved forrige uttak, selv om det stikker litt innimellom. Er ikke så premenstruell heller. Blir spennende å se om eggene har bestemt seg for å bli:-)

Det var meg - dere andre?

Krysser også fingrene! Og bena!

Skrevet

Hei girls!!!

Er på rugedag 2 jeg også. Og denne gangen tenker jeg ikke så mye på at jeg faktisk ruger på et egg...... sist gang var jeg både stinn, oppblåst og øm i magen etter både uttak og innsett. Denne gangen merker jeg ingenting pga fryseforsøk og minimalt med hornoner.

Er litt "lei" av progestan, allerede! hehe synes det er litt av et kliss. Sånn sett var crinone bedre. Men må man så må man :)

Er ellers meget spent på dagene framover, og gleder meg til hver dag jeg er nærmere målet for test. Om tanta ikke skulle dukke opp før tida - som sist (9 dager etter innsett)

Fortsatt lykke til, jenter :)

klem fra

Skrevet

En liten rapport fra rugedag 4:

Småkvalm og vondt nederst i magen. Litt "øm" i ryggen også. Det pleier å være sikre tegn på at tanta er på vei:-S Men sist dukket hun ikke opp før jeg hadde sluttet med Crinone, så det blir vel bare å vente i spenning i 8 dager til. Skulle forresten ønske jeg var synsk - da hadde jeg nok visst det alt:-)

Ellers er det full fart på jobb, så 8 timer pr dag går jo rimelig raskt!

Hvordan går det med dere andre???

Skrevet

Jeg er på rugedag 6. Jeg har hatt murringer dagen etter innsett og hver dag .Særlig på aften /kveld.Ømme og tunge bryster ser tydelige blodårer,stikniniger, litt vondt ryggen og vanvittig trett.Alt dette kan jo komme uansett men jeg håper det er gode tegn. Har ikke hatt hodepine/migrene på 6-7 uker og det er sjeldent hos meg.

Jeg synes alt er på vent på en måte...Er litt tiltaksløs...

Skrevet

Ja, jeg er på riksen ja :)

Hm.. nei, dem sa ingenting! Så da håper jeg at egget er perfekt ;)

Satt inn ett ja, og har to på frys.. skulle visst sette inn begge om jeg måtte inn en gang til.. Men det skal jeg jo ikke ;))) Ruger Ruger Ruger..

Skrevet

Rugedag 7:

Klarer nesten ikke vente lengre, hehe.. SPENT!

Jeg har hatt to dager med kvalme og småfeber, og det pleier jeg som regel ha uka før mensen... Så tyder ikke bra, men håper fortsatt :)

Ellers øm i puppa på kveldene,tisser mye og sover dårlig! :(

Men ikke så mye mensensmerter lengre..

Jobber oxo 8-10 timer, så dagene går fort egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...