arienne Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 I det siste døgnet har eg vært usikker på om det er fostervann jeg lekker, eller om det er utflod. Har kommet endel blankt slim, men det er vel ikke hele eller deler av slimproppen?? Kjenner en del murring, nedpress og kynnere. Det har vært såpass mye at det virker rart om det skulle være utflod, og så lukter det ikke noe spesielt. (Unnskyld detaljene) I dag har jeg rast rundt huset og vasket, så nå håper jeg virkelig det ikke er lenge igjen. Noen som har hatt det på samme viset??
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Noen kan lekke foster vann.. kansje du burde få det skjekket opp
missgs *OVERTID* Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Min første fødsel startet med at jeg lakk vann i et helt døgn før jeg merket det..så ville nok sjekket det opp om jeg var deg. De vil gjerne ha deg inn til kontroll og det er viktig at du går med bind og sjekker farge etc på vannet som kommer ut...dersom det blir misfarget, så kan babyen ha bæsjet i vannet eller det kommer infeksjon og da skal du settes igang fort...fra du begynte å lekke vann skal du gå max 72 timer før du settes i gang uansett Sånn var det hvertfall for meg Så ring fødeavdelingen og hør med dem du Masse masse lykke til
Gjest Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Jepp, det kan godt være fostervann. Jeg lakk i et døgn før førstemannen min kom. Du bør kontakte føden for å være sikker på at du ikke har bakterier du lan overføre når fostervannet har begynt å lekke over lengre tid. Jeg hadde GBS og min første ble født med sepsis....måtte rett på antibiotika og nyfødtpost.
arienne Skrevet 1. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2010 Ringte inn på føden i går kveld jeg, og de ville jeg skulle komme inn på en sjekk. Desverre for meg så var det bare vannlig utflod som de kalte det og ikke fostervann. Fikk en god del maserier og kynnere når jeg var der. Trodde fødselen så smaått var i gang, men ikke så vel. Så mannen min og jeg reiste slukøret og skuffet hjem i natt. Må lete etter tålmodighet. Den finnes vel en plass, men nå er vi jammen rimelig klare. Sukk.... Takk for svar dere damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå