Cessus Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Hei Jeg lurte på om du kanskje kunne prøve å spå meg ang. graviditet. Trenger du noe fødselsdato eller lignende? Venter spent på svar! Hilsen Cecilia
SecretFlower* Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Lurer du på når du blir gravid? Tror ikke du har noe problem med å bli gravid. Så dersom du virkelig ønsker det, så kan du bli det ganske raskt. Får inn 3 barn, 3 jenter på deg. Lykke til:)
Cessus Skrevet 1. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2010 Ja, lurer på når jeg blir gravid eller om jeg alleredet er gravid. Mistenker graviditet nå, men sannsynligheten er ganske så liten. :-) Spennende at du fikk inn 3 barn, er alltid det jeg har hatt et ønske om å få. Tusen takk for svar :-)
SecretFlower* Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Tror muligens du kan være gravid, hvis ikke tror jeg du blir det veldig veldig snart:) Positiv test i august føler jeg:)
Cessus Skrevet 2. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2010 Oi, jøssenavn :-) Dette blir veldig spennende! Tusen takk for svar. Ha en flott dag, kanskje vi prates igjen :-) Cecilia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå