Gå til innhold

noen som har prøvd xenical??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøvde det i ca 3 uker, men fikk allergisk reaksjon, så måtte bytte det ut med allergitabletter i ca en uke. Jeg følte at uansett hva jeg puttet i meg, så måte jeg løpe på do 15-20 min etterpå... Jeg husker ikke om det var så merkbar effekt annet enn utslett og tørr hud.

Legen som ga meg allergitablettene sa at det er normalt for kroppen å få i seg en viss mengde fet for at ikke huden osv skal tørke ut, og at de tablettene førte all det gode fettet ut også...

Men blir spennende å høre hvordan du reagerer på det.

NB er du gravid eller prøver å bli det, er det ikke anbefalt!

ja, gikk ned 8 kg på 3 uker. Man kan aldri begeve seg unna et toalett.. evt gå med nattbind i tilfelle oljelekasjer fra anus.

Etetr 3 uker stagnerte det. DOen ble stygg og fæl flere ganger daglig av oljete avføring.. måtte spyle doen med varmt zalovann hver gang.

Etter 5 uker klarte jeg ikekm er.

Men lavkarbo.. ned 16 kg på 4 mndr.!! SKal tilbake på den når jeg er er feridg med svangerskap og amming!

Vil heller anbefale xtravagansa - livsstilskurset til spenst. Gikk ned fra 103 til 78 kg på 4 mnd ca. Rakk ikke å stabilisere før jeg ble gravid, og trøstespiste mye i begynnelsen av svangerskapet (angrepillebarn... Komplisert...), så nå er jeg 22 uker og 94 kg igjen. MEN jeg har gjort det en gang og vet jeg klarer det igjen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...