Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier alltid å utsette alt mulig, og gjøre ting i siste liten. Har alltid "tatt det som det kommer". Har rundt 4 uker igjen til termin, og er superstressa hele tiden. Tenker på at jeg må vaske klær, kjøpe det og det osv. Ligger våken om natta og tenker på ting jeg mangler og hvor rotete det er overalt. Samtidig er jeg dødssliten hele tiden og klarer nesten ikke få gjort noe. Er det morsinstinktet som har slått inn? Jeg føler meg som en kontrollfrik og syns synd i samboeren min som hele tiden må høre på alt som ikke er klart og alt som må gjøres.. hehe. Håper jeg ikke blir en skikkelig masete hønemor :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har 4 uker igjen har du god tid til å forberede deg og skaffe det som trengs :-)

Mitt beste tips er å skrive ned en liste på hva som trengs å bli gjort og hva som skal handles inn. Da er det lettere å lage en slagplan liksom. I stedet for å bare sitte og tenke på en haug ting som må gjøres, for da kommer en liksom ikke i gang. En kan bli overveldet. Og enda mer sliten enn nødvendig.

Dette går helt fint! Redebyggingsinstinktet ditt er tydeligvis aktivert ;-)

Skrevet

jeg har 15 dager igjenn, å har nesten ikke gjort noe:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...