Gå til innhold

Hjelp.... klarer ikke finne ut IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk mensen den 27-28 mai. så fikk jeg den igjen den 29-30 juni.

får bare ikke til å stemme helt. hadde positiv EL den 13 juni. har garantert truffet men nå eg jeg kvalm og kjenner murringer i magen på sidene. tror jeg kan være gravid men når kan jeg teste? noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det klaffet rundt den tiden du fikk positiv EL-test, 13 juni, så kan du jo teste nå når som helst egentlig, om du har følelsen av at du er blitt gravid. Men du fikk jo mens 29-30 juni, så da er det liten sannsynlighet for at det klaffet. Fått noe positiv EL-test i juli da?

Uansett, ta en test, og om den er negativ så er du nok ikke gravid. Hvis ikke mensen dukker opp nå, så venter du noen dager og tar en test til.

Cessus :)

Skrevet

oida mente jo positiv EL test den 13juli ikke juni

Skrevet

Hehe, ja da blir det noe annet :-)

Da blir vel IKM-dagen din rundt 27-28 juli, derfor mener jeg at du kan teste alleredet nå siden du er ca. 2 dager IKM. Men, det kan være for tidlig. Så det jeg ville gjort er å ta en test nå, om mensen ikke dukker opp så bør du ta en ny test om en ukes tid.

Skrevet

okei tusen takk for svar:D nå skal jeg få mannen til å ta med test og så skal vi teste i morgen og om en uke hvis ikke TR kommer før

Skrevet

Jo bare hyggelig du! :) Også krysser jeg fingrene for at den testen i morgen er positiv. Blir spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...