Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 En mnd siden fødsel nå, og ting er ikke like flaut lenger. Hehe. Jeg hadde kjøpt inn sånn miniklyster så jeg kunne ta det når evt riene kom, men vannet gikk og vi måtte skyndte oss til sykehuset. Ikke noe problem, det fikk jeg der og det var ingenting jeg da hadde trengt å bruke penger på hjemme sa de. Så jeg fikk da en god dose der, og ting skjedde. Jeg trodde da at jeg var tom, men neida. Under de mest intense riene måtte jeg tømme blæra så babyen fikk mer plass til å komme ut. Og med drypp fra to poser og en haug med ledninger måtte jeg sette meg på en dostol ved siden av sengen. Og da kom jo den største pressrien. Og jeg var ikke tom for å si det sånn. Og foran en legen, to jordmødre og samboer sitter jeg og bæsjer. Ikke lite heller, og det ga gjenklang i "stolen". Og ikke nok med det så måtte de lukke opp vinduene. DET var pinlig det I tillegg så sa jeg til samboer i lystgass rus at han ikke fikk ta meg i rumpa flere ganger Huffameien!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Hehe,uffamei! Men godt du bæsja på "doen", og ikke i senga da kanskje:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Hehe, man får liksom et mye mer naturlig forhold til alt som har med kropp å gjøre etter en fødsel Før jeg fikk barn turte jeg knapt bæsje når mannen var hjemme (ville helst ha hele huset for meg selv), men etter å ha bæsjet på meg under fødselen og vist meg på værst tenkelige måte med smerter, blod og gørr er det likesom ikke så farlig lenger..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Ha ha, fantastisk Utrolig at du ikke var tømt etter en dose med klyster, jeg var tømt for flere dager jeg da.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Jeg rakk aldri klyster før fødselen var i gang, så jeg bæsjet så det sang under pressriene. og jeg er normalt ganske sjenert ovenfor sambo når det gjelder slikt, men tro meg dere som måtte være redde for det - der og da er det ikke noe man bekymrer seg for og jordmødrene er sååå proffe og fjerner det med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå