Gå til innhold

Frida**

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du når jeg får mensen tilbake?

Og ser du når vår spire sitter?

Meg: 040788

Samboer: 050585

Håper veldig på svar fra deg:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker så utrolig flink. Håper virkelig du kan svare meg:))

klem

Skrevet

Venter du mensen rundt den 14? føler kanskje det er da den dukker opp jeg:)

Spiren sitter i oktober tror jeg:) en liten jente! Mørkt hår på henne

Sitter du i en lys sofa? Og noen blomster på bordet, som kanskje er på tide å ta vekk?

Fått på deg joggebukse?

Skrevet

Tusen takk for svar!:D

Tusen takk for svar!

jeg aner ikke når jeg skal ha mensen. Den har ikke vært her siden 7.mai:(

Men nå har jeg begynt på lavkarbo. Blir jeg kvitt noen kg, kommer nok mensen tilbake. Så nå er jeg i full gang med slanking!:)

Sofaen min er svart skinn, men med masse hvite puter å pledd. Ikke noen blomster på bordet nei, men har en duk med masse blomster på:P Den er noe flekkete, så den bør taes vekk å vaskes:p hehe, kanskje det var det du så?:P

Nå er jeg ferdig trena og ferdig dusja, så nå er joggebuksa/ kosebuksa på ja! :D:D

Du er flink!:D

Håper viiirkelig du har rett ang. når spiren sitter!:) Både jeg å samboer har mørkt bølgete hår, så regner med ungen får mørkt hår også:) hihi!

Skrevet

Ikke godt å si hva jeg får inn:P

Men mulig der er noe sånt:)

Du får ta deg en velfortjent kosekveld:) så regner jeg med at du snart sitter der med voksende mage:)

Tror du kommer til å spise mye potetgull i svangerskapet:) eller om det er det du har tenkt til nå:)

Ser du har en veldig hyggelig samboer, veldig forståelsesfull!

Er du glad i å ha beina i sofaen? I kryss liksom.

Skrevet

:o Kødder du med meg??! Nå fikk jeg skikkelig frysninger her!

Jeg sitter ALLTID med føttene i kors.. Har alltid gjort det, får mye pes for det når jeg skal spise mat, og ikke føler meg konfertabel med å ha føttene nede i gulvet.. Så sitter litt for bøyd med ryggen min. Men men.. Sitter faktisk sånn akkurat nå også!:P hihi

Jeg er VELDIG glad i potetgull, så det kan godt stemme:p Spiste litt potetgull igår da jeg hadde "kosekvelden min" da istedenfor idag..

Jeg har verdens beste samboer! Han er supersnill, omtenksom og kjempe tålmodig ++...:))

Tusen takk for svar igjen!:D Ser du kanskje noe mere ang. graviditet? vi har ventet veldig lenge på denne spiren.. Men har fått noen tabletter som skal hjelpe som jeg skal ta når jeg får mensen.

Dette er super spennende!:)

Skrevet

Fikk du med deg dette? :P at det stemte? :D

Skrevet

Så gøy:)

Tror ikke det vil drøye så lenge jeg altså, lurer på om det kan klaffe neste pp eller noe sånt. Ser hvertfall tydelig gravidmage på deg, så hadde ikke blitt overrasket om du snart får positiv test:)

Skal se om jeg kan se noe mer på deg senere.

:)

Skrevet

hehe, vell.. Jeg HAR "gravid mage" nå også da:p Har pcos så legger på meg mesteparten på magen..:s

Men håper veeldig at det stemmer da!:D

Men nå fikk vi nettopp beskjed om at vi blir sagt opp i leiligheten vi bor i, så vi må finne oss ny plass å leie. Hvordan ser det ut til at dette går da? Ser du noe dær også?

Huff, som jeg maser på deg!:( Jeg er bare å utrolig spent.. Og nå, veldig stressa!:s

Klem til deg som er så snill å svarer meg. Ser du er en populær dame her inne!:))

Skrevet

Den magen du har nå, er nok ikke like gravid som den jeg ser:) Ser deg med beina i kryss, potetgullskåla på fanget og en god gravidmage!

Tror ikke det blir noe problem med ny leilighet, men ikke ta den første dere kommer over, tror at det kommer en bedre dersom dere har litt is i magen. Vet dette ikke sier deg mye, men ser ikke så mye mer ang dette akkurat nå.

Lykke til:)

Skrevet

den leiligheten vi skal finne oss nå skal være en billig leilighet så vi får spart oss opp en del penger, så skal vi kjøpe hus..:) Det er iallefall planen:p hihi..

Tusen takk for det... Ha en kjempefin kveld!:))

Skrevet

Ja, men det tror jeg dere kommer til å finne.

Får inn at den leiligheten dere finner er litt mørk. Vet ikke hvordan jeg tenker. Men mørk..? hehe

Har du beina på bordet nå eller? Føler du kan trenge å strekke ut beina litt hvertfall:)

God kveld du og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...