Gå til innhold

Redebyggingen er i gang <3

Anbefalte innlegg

I dag gikk startskuddet. 4,5 månede i dag - og de første innkjøpene er gjort. Var innom Babyshop og rasket med oss en Dan vugge Sofie, med sengehimmel, sengekant, madrass og sengetøy. Sprinkelseng har vi fra før av. Så svippet vi innom Ikea og kjøpte et stykk hvit kommode med 6 skuffer, og en bokhylle som går fra gulv til tak. På lampehuset fant vi verdens nydeligste taklampe, i frostet glass (tror det heter det) med heffalompen, tigergutt, ole brum og nasse nøff på. Gardiner har jeg kjøpt på salg hos kid, lyys, lys gule, med duse elefanter og zebraer på (kjøpte selvsagt matchende sengetøy og håndkle i samme serie :).

Er akkurat ferdig med å vaske tak, vegger og gulv på barnerommet nå, og lampa er hengt opp. Så da gjenstår det for gubben å skru sammen møblene. Gardiner osv henges først opp rett før termin. Nå gjenstår det bare å finne bilder til å ha på veggen.

Vogn er også bestemt, det blir en Emmajunga edge duo combi. Farge er noe usikkert, men blir nok brun eller marineblå.

Storkoser meg med hele prosessen :) <3 <3 <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142144593-redebyggingen-er-i-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så herlig!!

Den redebyggingen er så koselig!

Vi snuser på samme vogn som deg, men skal nok sjekke markedet ordentlig før vi bestemmer oss.

Hvit kommode kommer i hus veldig snart. Gleder meg, da kan jeg fylle den med klær og andre små ting og plagg.

Ellers handler jeg litt småting jeg kommer over, gulpekluter, ullundertøy, strikker babyteppe og koser meg :)

Hvordan bilsete vurderer dere?

Godt å høre at det er flere som er godt i med redebygging:)

Bilsete har vi ikke begynt å snuse på ennå engang - synes det er så uendelig mange der ute. Men skal vel begynne å titte i slutten av august tenker jeg :) Noen tips ?

Er helt sikker på valget av barnevogn - ikke funnet noen andre som tilfredstiller alle mine ønsker - også synes jeg den er utrolig fin å se på i tillegg. Hvilke andre vurderer du ?

Kooos deg med redebyggingen - denne tiden bør nytes <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...