Gå til innhold

TRENGER HJELP!! CBFM, HASTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til å stille inn tidsintervall på monitoren. Er første gang jeg skal bruke den, men skjønner ikke hvorden jeg skal gjøre det. Står i bruksanvisningen at man skal trykke inn M knappen, har gjort det og angitt syklusdag, men om jeg trykker på den igjen skjer det jo ingenting...Så hvordan stille inn tidsintervallet?(klokkeslett på dagen)

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme lurer jeg på! det kommer opp teste tegn på kveldene :s

Skrevet

Ja, synes det står litt dårlig forklart, eller så er det bare jeg som ikke skjønner noe...:)

Skrevet

Det er ikke så lett og forklare når man skal skrive det, så hvis du vil kan jeg ringe deg og forklare det:)

Skrevet

hold inn m knappen ca kl 09 på morran og still inn dag 1, eller dag 2 eller hvor du er kommet i syklusen, men ikke lengre enn til dag 5, for dag 6 ber den om test på 1 gangs bruk! da skal du trykke og starte den hver dag mellom kl 06-12. stiller du den inn kl 08, kan du trykke på den mellom 05-11 osv, osv. hvis den ber om test på kvelden er det fordi du har startet den på etterm/kvelden en gang. "testevinduet" er på 6 timer og da må du teste innenfor de 6 timene.... det står at man skal teste på morgen urin. håper dere forsto???

Skrevet

Der var det noen som kunne forklare det veldig godt......hehe, så lykke til med monitoren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...