Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Jeg er forresten helt ny i dette.. Kan noen se hvordan det går med den lille i magen min? Er det gutt eller jente? Er barnet friskt? vellskapt? Er også veldig spent på dette med fødsel! Har en del spesielle fødsler i familien. Kommer det til og gå greit? Siden jeg går rundt og tenker mye på dette har jeg blitt anbefalt og prøve og spørre noen som kanskje har litt evner til og se slikt! Jeg er født 140889 min mann 300486 Har fått termin i November..
SecretFlower* Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 hei:) Tror alt er bra med den lille, venter du en gutt? Tror fødselen kommer til å gå helt fint, mulig det tar litt tid. Føler kanskje babyen din må bli tatt med tang. Bare noe som ploppa opp her. Mulig det er feil. Lykke til:) Tror den lille ankommer den 18!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Ja jeg venter en liten gutt rundt den 18.11 Hva mener du med lang fødsel? Kan jeg ha ett smalt bekken? Har fått høre på UL at det er noe med nyrene til den lille, kan du se noe på dette? Venter spent på svar! Veldig takknemlig for dette:)
SecretFlower* Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Neida, tror ikke det blir noe sånt. Bare tror det vil ta litt tid fra vannet går til babyen er ute. Men dette kan jo også være helt feil. Kan ikke se at det blir noe komplikasjoner hvertfall. Så det med nyrene tror jeg ikke vil ha noe å si. Sitter du nå og ser på tv? so you think you can dance? Ser på det selv, så følte jeg bare at du og hadde det på.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 ja det er jeg helt klar over Ja jeg sitter og ser tv.. hehe.. hadde det på men byttet kanal! Dette er nesten skummelt! Kan du se hvordan det vil gå med jobben min i fremtiden også? Helt frysninger får jeg.. hehe
SecretFlower* Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Jeg tror du skal prøve å slappe litt av, vet ikke hvorfor, men føler du stresser litt for tiden:). Får inn at du kanskje får mulighet til å få ny jobb, men da en ny jobb innen den jobben du har fra før. Eller noe sånt:) Kjæresten din, er han ute en liten tur for øyeblikket? Får han inn enten på en sykkel, eller at han er ute med en hund? Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå