Gå til innhold

Kjenner spark fra lille bebisen!

Anbefalte innlegg

Jeg er 16+ et eller anna i dag. Har kjent spark de siste dagene nå. Er sååå koselig:) Er andregangs så derfor jeg kjenner det tidlig. Har også morkaka i ryggen så kjenner nok ekstra godt denne gangen. hadde den foran på magen med første og kjente et lite spark i uke 16 men skikkelige spark kom først i uke 18.

Til dere som ikke kjenner noe enda: gled dere! Kjennes ut som små muskelsammentrekninger. Noen ganger så dirrer det bare. hehe

Så til slutt et lite tips til dere som har morkaka foran på magen og som kjenner spark; for at mannen deres skal kjenne det så kan dere legge dere på magen i senga og mannen legge hånda under og er tålmodig så kan han kjenne sparkene også. Fungerte kjempebra med oss iallfall. Mannen kjente spark for første gang i uke 18 pga det:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142144387-kjenner-spark-fra-lille-bebisen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så herlig!!!

Nyt følelsen. Er selv andregangs, og da kjente jeg liv i uke 16. En helt utrolig følelse!

Nå er jeg 15 uker, og gleder meg til å kjenne liv! Har livmoren der nede, foran denne gangen.

Er kjempe spent! Om en ukes tid kan jeg begynne å kjenne etter :)

Takk for tips om å kjenne utenpå forresten!

Gleder meg ikke til de siste ukene for da kjentes det ut som om jeg fikk indre blødninger og at hun sparket så hardt at det kjentes ut som ribbeina knakk. hehe

Men koselig å endelig kjenne noe til den lille personen som er der inne:)

ååå, så koselig! Gleder meg til å kjenne noe jeg også!! få bekreftet at det er noen der inne liksom ;-)

hender jeg ligger musestille i senga med øynene lukket og konser hardt for å kjenne noe, men den gang ei :P er bare 14 + 6 så veit det er tidlig enda!! men vil sååå veldig gjerne :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...