Gå til innhold

Barselhotellet på SUS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde på SUS om en måneds tid og ligge på barselhotellet. Det jeg lurer på er om barnet må bruke egne klær under hele oppholdet, eller får man bruke klærne de har der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det jeg fikk beskjed på da jeg var på innskrivning var at en gjerne kunne bruke egne klær på barselhotellet. Virket som de gjerne oppfordret til dette men at det ikke var noe absolutt...

Skrevet

Jeg lå der med gutten min for to uker siden, og han brukte for det meste bare sykehust sine klær! Hadde med eget, men var veldig greit med sykehusets trøyer som var enkle og greie å ta av å på i begynnelsen!

Det du må huske på når du ligger på hotellet der, er at de ikke ønsker at du går i sykehus skjortene i restauranten, så du må gjerne ha med deg litt mer klær enn du ville trengt på sykehuset!

Skrevet

Dette er helt riktig!

Arbeider selv ved sykehuset, og har i flere år vert fast innom på barselhotellet.

Man KAN bruke eget tøy om man ønsker dette.. men sykehusets tøy er tilgjengelig om du ønsker å bruke dette.. Kjedelig å komme hjem med en haug av skittent tøy.. for bæsj opp etter ryggen, og søl fra bla blodprøver forekommer....

Men for deg som mor, er det et krav at du kan stelle deg selv, og kle deg i vanlige klær, for å få bo på hotellet.

All mat inntas jo i hotellets restaurant.. som også er åpen for helt vanlige hotellgjester....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...