*TuttiFrutti* Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Postet denne på "Slankedebatten" men der er visst få innom.. eller så er det ingen som har prøvd den! Derfor prøver jeg her: Trenger å gå ned 17 kg og vurderer sterkt å kjøpe startpakken. Noen som har lest boken "Slank med ketolysekuren"? Erfaringer?
Symbio Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Hei! Jeg gikk på ketolysekuren for noen år siden. Gikk ned en god del kilo, husker ikke hvor mye. Den var lekende lett å følge egentlig, men... Siden du ikke spiser karbohydrater så tærer kroppen på ditt eget fett for å få energi. Denne måten tar lengere tid å lage energi, så man blir fort trøtt å daff. Å tror ikke det er så lurt å bruke denne metoden om du f.eks ammer. Å en annen ting, er når du begynner å spise vanlig igjen så kommer kiloene snikende på igjen. Hvertfall for min del. Prøvde Libra, gikk ned 12 kilo på 8-9 uker, uten å sulte. Mye sunnere måte å slanke seg på, i tillegg til å ha energi! Anbefaler den jeg, eller kanskje grethe roede for det tror jeg går ut på det samme. Lykke til i allefall!
X10ne Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Mannen min har prøvd ketolysekuren. Han gikk ned en masse kilo uten å være sliten og daff - og uten å være spesielt sulten. Det er sikkert individuelt hvordan man føler seg så du må jo bare teste det ut. "Problemet" med kuren er nettopp at det er en kur. Man går nokså lett ned i vekt, men man må gjennomføre varige endringer i livsstil og kosthold for å holde seg der. Lykke til :-)
Tyttebærsyltetøy Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Jeg gikk på ketolysekur i 11 uker, tok av meg 12 kg. var ganske trøtt og kvalm de første ukene, men så gikk det bedre. Sluttet brått og gikk over på vanlig mat, men la ikke på meg igjen. Tok faktisk av meg 9 kg til de neste 6 mnd. Og det uten å gjøre noen ting... Bortsett fra at jeg fikk helt avsmak på feit mat etterpå... Men så ble jeg gravid igjen - og vips kom det 25 kg på.... Skal begynne med ketolyse igjen når jeg er ferdig med å amme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå