ST02-10 Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Kom nettopp fra føden hvor jordmor fortalte at jeg har 2cm åpning, så ting er igang! Men er det noen som har gått flere dager med 2cm åpning eller er det ganske sikkert at ting vil skje i løpet av dagen/natten?
fiskelisken Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Man kan dersverre gå mange uker med 2 cm åpning. Jeg fikk bekreftet det 20.juli (termin) og har fortsatt ikke født. Ei venninne av meg gikk over en mnd med 2 cm åpning. Jeg har blitt strippet i ettertid og har nå 3 cm...ingen symptomer på at det er noe fødsel i gjerdet gitt
ST02-10 Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2010 Uff da, å gå slik i flere dager orker jeg ikke. men har du rier? Jeg har hvert 5-10 min som varer rundt minuttet. Skulle tro det vil gjøre fart på sakene;-)
venter på den lille :) Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Fiskelisken!!! jeg hadde også termin den 20! hadde også 2 cm åpning. blitt strippet 2 gager. Nå 3 cm... Trudde jeg var den eneste på jord igjen i overtidshellvette
fiskelisken Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Jeg har akkuart begynt å kjenne noen småmurringer men det har jeg gjort innimellom i noen uker ute at det har skjedd noe Men krysser fingrene for at det skjer noe hos deg da ! Holde oss oppdatert "venter på den lille"..¨åneida..er ikke bare du som venter Alle føder utenom oss gitt. Vet du hvor stor babyen din er nå eller ? Min er visst 4200 nå og en liten plugg Forrige var bare 3350 men skal vel klare å trykke ut denne også
venter på den lille :) Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 kjenner også bittelitt småmurringer nå.. (som vanlig ) Fikk estimert igår, på dag 10 over. Ca 3450 gram. Men de kan jo bomme med en halv kg da Ja, alle føder utenom oss! Helt syyykt Heldig du er som blir satt igang imorgen! Blir man satt i gang med modningskapsel, eller taes vannet, eler drypp, når vi har litt åpning?
fiskelisken Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Jeg håper jeg er såpass moden at de bare kan ta vannet mitt..så blir det mest naturlig Da jeg ble satt igang forrige gang måtte jeg få 2 modningspiller før jeg begynte å kjenne noe. Da var jeg så og si ikke moden og hadde 2 cm en goood stund. Men du blir vel satt igang ganske snart du også ? Ihvertfall i begynnelsen av neste uke ?
venter på den lille :) Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 blir satt i gang nøyakti 14 dager etter termin, på tirsdag. Tok det lang tid med deg da, fra modningspillene til babyen var ute??
fiskelisken Skrevet 31. juli 2010 #9 Skrevet 31. juli 2010 Fikk vel første pille i 8-tiden om morgene. Da kjente jeg ikke noe på de 5 timene det tar før man får neste...så noen timer etter neste pille kjente jeg bittelitt...ble lagt på fødeavdeling i 5 tiden og da hadde jeg ikke mange cm. De tok vannet i 8 tiden og da sa det poff og alt begynte skikkelig. Hadde vel vondter før det også Kl. 03.15 var han ute etter 1 1/2 med pressrier. Han ville bare ikke ut
fiskelisken Skrevet 1. august 2010 #10 Skrevet 1. august 2010 Da ble jeg ikke satt igang idag...skikkelig baby-boom på sykehuset! Men imorgen så skal jeg forhåpentligvis settes igang. Skal ringe inn i 8-tiden for å slippe å ta en bomtur
cakes Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 jeg har også gått med 2cm åpning i flere uker... med førstemann gikk jeg med 3 cm åpning 1 uke før det skjedde noe. men vi er jo alle forskjellige da, det er ikke alle som trenger å gå så lenge. mange føder jo innen kort tid da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå