Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tok en EL test rundt kl. 10.00 i dag som ble positiv, og ringte ned til Copenhagen Fertilty Center. De stengte kl. 14.00 i dag, og hadde stengt i hele morgen. Sekretæren sa hun hadde fått beskjed av legen om at det gikk greit å komme på mandag, hvis man hadde eggløsning på lørdag.

Har fått time mandag kl. 8.00. Blir ikk det veldig seint? Det blir jo to døgn etter positiv test. Noen som vet om det går greit å insemineres etter egget er sluppet, eller bør det skje like før det slippes? Noen som har positive erfaringer med å bli inseminert to døgn etter positiv EL test?

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hørtes merkelig ut at de har helt stengt på søndag. Lindenberg har svart folk på "spørg legen" på hjemmesida deres at de inseminerer til kl 12 på søndager( for 11 dager siden). Han har også sagt tidligere at de har åpent hele sommeren.

Nå er det lenge siden jeg har brukt EL-tester, men mener å huske at eggløsning skjer ca 36 timer etter positiv test. Gjør i hvertfall det når man setter EL- sprøyte. Etter det lever egget i 24 timer. Hva står det på bruksanvisningen til EL-testene? Du kan jo gå inn på hjemmesida til CFC og spør Lindenberg på "spørg Legen" så får du sikkert svar i ettermiddag.

Håper det ordner seg!

Skrevet

Vet de vanligvis pleier å ha åpent hver dag. Var der i juli på en lørdag i 14.30 tiden ved siste inseminasjon. Men fikk altså beskjed om at de hadde stengt i morgen. Jeg bruker ikke eggløsningssprøyte. På testen står det at eggløsning inntrer 24-36 timer etter påvist stigning.

Skal spørre på hjemmesiden deres. Godt tips.

Skrevet

Hei, lurer litt på hvordan det gikk med deg. Ble du ins 48 timer etter positiv EL? Fant de da egg når de scannet?

Skrevet

Hei!

De fant egget ved scanning, så jeg ble inseminert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...