Gå til innhold

Verdens heldigste !

Nina 69  G91  J09  J10 ?

Anbefalte innlegg

Føler meg virkelig heldig her jeg sitter med en sønn på snart 19 år, ei vidunderlig lita tulle på knappe 18 mnd og en mage som vokser og vokser...

Hadde, etter flere prøverørsforsøk( med en annen mann riktignok), og aborter, gitt opp håpet om å få flere barn men nå sitter jeg altså her og "blomstrer". Vil bare gi beskjed til alle dere som sliter, det er håp...

Fortsatt god sommer!

Fortsetter under...

Hei! :-)

Såå bra at du storkoser deg, håper å få oppleve dette store med å gå gravid å føde et barn til jeg også! :-)

Håper jeg kommer etter i løpet av sommer/høsten¨er i min 1 pp etter at lilleprinsen på ca 11 mnd. ble født! :-)

Har kjøpt meg Clearblue ferilitetsmonitor og i dag viste den HØY så nå blir det sengekos hver dag til den viser MAX ;-)

Koz deg videre resten av svangerskapet

Klem fra

Det er så godt og lese om slike gode positive innlegg:)

Hvor mange uker er du på vei?? Er formen bra og det har gått fint med deg så langt håper jeg.....får du noen ekstra oppfølging eller??

Vi er -69 modeller begge to vi:) Klem fra meg:)

Hei, jeg er i dag 21+6.

Formen er brukbar bortsett fra at jeg sleit på meg en prolaps før jeg ble gravid og at jeg nå begynner å merke at jeg har gått 2 år uten Kols-medisinene mine.

Men ellers har jeg det kjempetopp.

Får ekstra oppfølging pga abortene tidligere, dvs jag får ul når jeg ber om det...Nå har de heldigvis skaffet seg ul apparat på legekontoret så jeg får "hilse på" på hver kontroll. Ellers kooser jeg meg med dette siste svangerskapet mitt.

Er 100 % sykmeldt og bruker dagene på smykkelaging og det jeg orker av husarbeid. Er ikke mye pga ryggen dessverre men har verdens beste sambo som med glede gjør det jeg ikke orker.

Føler meg som sagt priviligert og veldig heldig som får oppleve denne lykken flere ganger.

Klem tilbake til deg Tirilgirl/1MA + en i hjertet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...