GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Hvordan seng skal dere ha til babyen?
valkyrien Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Vanlig sprinkelseng, men har blitt anbefalt å lage "rede" nede i den
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 vi skal ha vugge den første tiden=)
Gjest Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 sprinkel seng.. med vanlig madrass, overmadrass og sengekant...
Gjest poäng Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Sprinkelseng fra Ikea, men de første månedene skal babyen sove enten sammen med meg eller i en moseskurv oppi sprinkelsenga.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2010 tenkte å ha babykurv i stuen, og så får jeg stokke sengen på rommet vårt.. Greti å ha 2 steder å ha babyen slik at man slipper å dra med sengen til babyen overalt=)
Tredje drøm Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Her blir det kurv på soverommet vårt, og i stuen har vi satt opp lekegrinda på øverste hakk og har sprinkelbeskytter rundt - så der blir det lunt og koselig (ammeputa kan brukes som vegg ved siden av babyen).
ticalinda Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 Her blir det vel drykid ammemadrass og samsoving de første 6 mnd, samt en vugge nede i stua. Fungerte ypperlig på førstemann, så satser på at det blir bra denne gang også!
Puppen og lillemor Skrevet 31. juli 2010 #9 Skrevet 31. juli 2010 sprinkelseng med drykid ammemadrass.. dermed kan vi enkelt ta med ammemadrassen når vi skal sove borte, og babyen kan likevel ha noe "kjent" rundt seg. På dagen blir det nok mest soving i vognen..
newone Skrevet 31. juli 2010 #10 Skrevet 31. juli 2010 Hei Jeg skal bruke BabyDan sin Angel Nest, kjempe fornøyd og gleder meg til å ta den i bruk. http://www.babydan.dk/default.aspx?id=1022&recordid1022=133
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. juli 2010 #11 Skrevet 31. juli 2010 Forrige gang brukte vi Emmaljunga-mykbagen i senga vår, lunt og fint, og mye trangere enn store sprinkelsenga. Hadde henne vedsiden av meg, for da var det så lett å bare stikke hånda nedi for å gi smokk osv, men mulig at vi plasserer den i sprinkelsenga denne gangen. Vi får se. Ellers er jo samsoving også koselig, gjorde det mye sist, og satser på å gjøre det litt denne gangen også=)
:) ! Skrevet 31. juli 2010 #12 Skrevet 31. juli 2010 Vi skal ha vugge på rommet vårt, og en lekegrind i stua som han kan evt sove og ligge i litt på dagtid. Kommer også til å bruke mye vogna på dagtid. Når han blir noen mnd gammel, får han sitt eget rom med sprinkelseng
Lykkemin Skrevet 31. juli 2010 #13 Skrevet 31. juli 2010 har sprinkelseng på soverommet hans men kommer bruke ei vugge som jeg triller mellom vårt soverom og stua i begynnelsen
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 31. juli 2010 #14 Skrevet 31. juli 2010 Har Sofie Vugge på rommet vårt, oth bag i stuen som jeg har trekt om og skal ha som kurv, så til slutt har vi sprinkelseng inne på guttene sitte rom (mest pga vi ikke har noe sted å sette den i mellom tiden...kommer nok ikke til å bli brukt med det første)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå