Gå til innhold

Hvordan seng skal dere ha til den nyfødte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan seng skal dere ha til babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig sprinkelseng, men har blitt anbefalt å lage "rede" nede i den :)

Skrevet

vi skal ha vugge den første tiden=)

Skrevet

sprinkel seng.. med vanlig madrass, overmadrass og sengekant...

Gjest poäng
Skrevet

Sprinkelseng fra Ikea, men de første månedene skal babyen sove enten sammen med meg eller i en moseskurv oppi sprinkelsenga.

Skrevet

tenkte å ha babykurv i stuen, og så får jeg stokke sengen på rommet vårt..

Greti å ha 2 steder å ha babyen slik at man slipper å dra med sengen til babyen overalt=)

Skrevet

Her blir det kurv på soverommet vårt, og i stuen har vi satt opp lekegrinda på øverste hakk og har sprinkelbeskytter rundt - så der blir det lunt og koselig (ammeputa kan brukes som vegg ved siden av babyen).

Skrevet

Her blir det vel drykid ammemadrass og samsoving de første 6 mnd, samt en vugge nede i stua. Fungerte ypperlig på førstemann, så satser på at det blir bra denne gang også!

Skrevet

sprinkelseng med drykid ammemadrass.. dermed kan vi enkelt ta med ammemadrassen når vi skal sove borte, og babyen kan likevel ha noe "kjent" rundt seg.

På dagen blir det nok mest soving i vognen..

Skrevet

Forrige gang brukte vi Emmaljunga-mykbagen i senga vår, lunt og fint, og mye trangere enn store sprinkelsenga. Hadde henne vedsiden av meg, for da var det så lett å bare stikke hånda nedi for å gi smokk osv, men mulig at vi plasserer den i sprinkelsenga denne gangen. Vi får se. Ellers er jo samsoving også koselig, gjorde det mye sist, og satser på å gjøre det litt denne gangen også=)

Skrevet

Vi skal ha vugge på rommet vårt, og en lekegrind i stua som han kan evt sove og ligge i litt på dagtid. Kommer også til å bruke mye vogna på dagtid.

Når han blir noen mnd gammel, får han sitt eget rom med sprinkelseng :)

Skrevet

har sprinkelseng på soverommet hans men kommer bruke ei vugge som jeg triller mellom vårt soverom og stua i begynnelsen :)

Skrevet

Har Sofie Vugge på rommet vårt, oth bag i stuen som jeg har trekt om og skal ha som kurv, så til slutt har vi sprinkelseng inne på guttene sitte rom (mest pga vi ikke har noe sted å sette den i mellom tiden...kommer nok ikke til å bli brukt med det første)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...