Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har i hele dag gått rundt med skikkelig vondt i skambenet. Det kjennes ut som om noen har sparket eller slått meg der veldig hardt. Har ikke blåmerke og har ikke vært borti noe så er nok ikke utenifra. Noen som vet hva dette kan være? Bekkenløsning? Er forresten 27+4
MizzaM Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 DETTE er nok mest sansynlig bekkenløsning, ja! Er gravid med nr 4 og har hatt "brennende" skambein/symfyse, blandt annet , ergo Bekkenløsning, alle 4 gangene! Håper ikke det blir så altfor ille for deg...! Lykke til:)!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2010 Takk for svar.. =) Er andregangs, men med forrige (7år siden) hadde jeg ikke merkbar bekkenløsning. Det begynte i dag så håper det ikke blir for ille ja..
*NordNorge* Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Velkommen i klubben.... Er 27+1 idag, har hatt skikkelig vondt i lyskene og skambenet nå de siste 2-3 ukene.... Ubehageligt ja!!!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2010 Jaja, alle får jo denne sørens bekenløsningen, men hadde håpet at jeg ikke ville legge noe merke til det dette sv.skapet heller. Men er blitt verre i dag Blir nok pingvin-gangen på meg fremover da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå