Måånestråle Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Okei jenter, dere er jo så kreative og fulle av informasjon og ideer.. Vi sliter med å finne navn til lillebror som snart skal dukke opp. Jeg har veldig lyst til å ha navnet klart når han kommer, sist brukte vi 6 uker før vi fant navn og det var så kjipt å kalle den fantastiske bylten vår for "hun" og "jenta" i mellomtiden.. Vi liker klassiske, ordentlige, norske/nordiske navn og synes det er en fordel (men ikke noe must!) om navnet også kan brukes/oversettes til engelsk. Storesøster heter Emma
Sunniv@ Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Adrian Erik Eirik Oliver Kevin Anders Petter Jonas Sebastian David Emil Lukas Kenneth Daniel David Viktor Vegard Vidar Harald Axel Oskar Edmund Thomas Henrik Jakob Petter
Måånestråle Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2010 Tusen takk, her var det mange gode forslag!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Theodor og Oskar synes jeg passer bra til Emma=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå