Gå til innhold

noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et sterkt ønske om å bli gravid men sliter pga uregelmessig menstruasjon. har brukt bidronning gele en stund nå, men ser ikke ut som det hjelper, derfor lurer jeg på å bruke don quai og damiana i tillegg. er det noen so har prøvd dette å kan dele noen erfaringer med meg? er d noen som vet om d kan være farlig å ta så mange tabeletter samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville kanskje vurdert akupunktur :)

Skrevet

kan du fortelle mer om hvordan akupunktur ka hjelpe? er d en spesiell type akupunktur eller?

Skrevet

Eller så kan du prøe å drikke salvie-te en periode.

Den skal stabilisere syklusen, og er et gammelt kjerringråd for å bli fortere gravid.

Kjøpes på helsekost.

Skrevet

Jeg vil også anbefale akupunktur da dette hjalp meg, og jeg faktisk ble gravid etter få behandlinger :) angående tabletter så tror jeg at jeg ville prøvd å begrenset inntaket av flere typer samtidig, da ikke alle virkestoffer i disse midlene er like kjent..

Men tror det går fint å ta de, men kanskje ikke alt samtidig :) har selv brukt bidronninggele og det har virket bra på min syklus.

Lykke til!

Skrevet

ja jeg er litt skeptisk til å ta mange tabelettsorter på samme tid, tror jeg vil prøve akupunktur i stede. krysser for at d vil hjelpe meg:-D

Skrevet

Bruk monitor, så vet du hvertfall garantert NÅR du har EL.

Skrevet

Jeg har noe av det samme problemet som deg, bare at jeg har ikke fått mensen siden jeg sluttet på PP i mai. Etter mye lesing her inne de siste ukene, har jeg fått masse tips. Jeg begynte med bidronninggele for 2 uker siden, og merker at kroppen er i aksjon. Det er stadig EL/TR symptomer i korsryggen.

Har hatt min første behandling hos akupunktør i forrige uke. Gikk inn på akupunktør.no og fant noen i min by. Fortalte over tlf hva jeg var ute etter og hvorfor. På første behandlingen hadde vi 1 times samtale hvor hun virkelig spurte meg ut om alt ang kroppen min, jobb, matvaner, wcvaner osv. Slik at hun kunne danne seg et bilde over hva problemene mine var, og hvor hun skulle sette nåler. Hun satte ved hver eggstokk og i midten, samt på bena. Jeg må visst få mer energi og samhandling i kroppen min slik at jeg kan bli gravid, pluss at hun ville stimulere eggstokkene. Skal ha 2 nye timer til uka, og jeg er kjempe spent. Hun har visst hatt gode resultater med det hun driver med.

Så jeg krysser fingre og tær og alt jeg kan for at det skal bli min tur.

Fikk vite i går at jeg skal bli tante for første gang, er jo kjempe glad for det, men kan ikke annet enn å være sjalu og misunnlig desverre. Jeg vil også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...