Gå til innhold

hvor fødte dere, og når? (noen som har født på Ahus her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte på Ahus 21 juli.

Noen andre som har født på Ahus som vil skrive litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte på Ahus 5 mars. Hadde verdens beste jordmor og syntes de som var med under fødselen var veldig flinke. Gutten min kom med rompa først så var lege som måtte ta i mot og hun var veldig flink. Har bare positive ting og si om de på fødeavdelingen der. På barsel så så jeg ikke mye til de som jobbet der egentlig føler jeg. De stakk hode innom en gang i blant bare. Men de fleste der var hyggelige.

Skrevet

aå gøy :-)

Var du på barsel i femte?

hvilken jordmor hadde du?

Jeg hadde ei som het Kristin, og hun er sååå herlig. Og barnepleier som heter Hildur.

jeg syns et par av de pleierne på barsel ikke var sånn som de burde, og ja de stakk hue inn innimellom, hehe. Noen andre var greie da og flinke.

• 2 uker senere...
Skrevet

hadde ei jordmor som het Johanne jeg. og ei barnepleier som het Oda. Var på barsel i tredje etasje jeg. Og alle sier de er så på med ammingen på Ahus, men fikk ikke så veldig intrykkk av det jeg. De var ikke det med meg i allefall. Jeg ringte på pga litt hjelp med amming for det var første gang jeg skulle amme etter jeg kom ned på barzselog det første hun sa var om jeg var sikker på att han ville ha mat. Synes det er litt rart att det er det første hun sier. Men likte ikke henne så veldig. Var så sur sur og kald på en måte. men ellers var de greie de andre

Skrevet

min gutt sugde ikke så lenge om gangen, og de sa ikke så mye på det egentlig..

den dagen vi kom hjem skrek han i et kjør, jeg prøvde alt, ingen ting funka, så sånn i tolv tiden på kvelden ringte jeg barsel og spurte hva jeg kunne gjøre. Jeg hadde ikke spist noe spes heller... fikk litt tips ang mageknip. MEN det var nok ikke mageknip, for lillegutt hadde gulsott fant de ut på mandagen/tirsdag. Vi kom hjem på fredagen. Så lillegutt var sulten!! jeg begynner nesten å grine av å tenke på det, at min baby ikke har fått mat, han var jo tørr på leppene og alt :( jeg skulle så ønske at de på barsel kunne ha spurt om litt slike ting da jeg ringte og spurte hva jeg kunne / skulle gjøre med en hylene baby på 2/3 dager. jeg amma jo, men han sovna så fort han ble lagt til :/ jeg er førstegangs og ante ikke hva gulsott var. På bilder ser vi at han var tynn.... gikk ned en del i vekt..

ene barnepleiern på barsel i 3 var sur og kald ja.. hun ble nesten litt sur da vi skulle ned å hilse på foredra mine ..

Skrevet

Hei sommerbarn.

Gratulerer!!

Jeg fødte også på ahus 21 juli. Prinsessa mi ble født kl 18.23.

Lå på familierom, så lå vel i 3 etasje.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg fødte på Ullevål den 20 juli :)

Skrevet

Fødte på Føderiket 25 februar :)

Skrevet

Jeg fødte på Ahus den 30/07 og lå i 3.etg.

syntes at barnepleierne var veldig flinke der da min lille gull ikke klarte å suge pupp... sleit veldig med det og alle hjalp meg hele tiden, de måtte gi han mat fordi det ikke kom noe melk fra meg.

han var proff i å få fra kopp da, rare greier.

Skrevet

Heei mamma til keiser og prinsesse da fødte vi samme dag

og nesten samtidig. Hi hi Min gutt kom til verden 14:44, og kom ned til barsel i åtte tiden.. i 3 etasje :-) HURRA. Tenk at vi var der samtidlig, fødte nesten likt også... fikk du epidural?

Gratulerer til deg også!!!

Klem

Skrevet

Gratulerer til dere alle :) Jeg fikk en gutt den 22. juni kl. 13.07 på A-hus. Var der i 2 netter, tror jeg var i 3. etasje. Vi hadde ihvertfall familierom.

Skrevet

Glemte å si at jeg var veldig fornøyd med både jordmor og barnepleier- de var superflinke og hyggelige begge to:) Ihvertfall den korte stunden vi hadde med de, vi kom til sykehuset kl. 08.30 og kl. 09.07 var han ute. Jeg hadde èn vond ri ellers gikk det som en drøm. På barsel var de veldig profesjonelle og de fleste var hyggelige. Skulle gjerne vært der lenger jeg.... istedet var det hjem til hus og hverdag med alt som hører til. Men veldig koselig å komme hjem til mannen og storebror da <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...