Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke fatte og begripe hva jeg skal ta meg til for å få tiden til å gå. Har vært sykemeldt lenge, så sikkert derfor jeg er ekstra utålmodig. Ferdig med så og si alt av forberedelser, og nå sliter jeg med lavt blodtrykk noe som hemmer meg i å løpe rundt og være så aktiv. Prøver å lese bøker og slappe av, men har mest lyst til å bli "meg selv" igjen, møte baby, trene osv. så ikke bare bare å ligge stille!

Argh. Har gledet meg som en unge hele svangerskapet, men nå når det er på helle merker jeg at bekymringer for fødselen (blir mest sannsynlig keisersnitt) begynner å melde seg. Hadde komplikasjoner etter sist keisersnitt, men likevel var det en fantastisk opplevelse. Så hvor denne uroen kommer fra aner jeg ikke. Kanskje av å lese skrekkhistorier her inne ...? Hm ...:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Er selv 35 uker i morgen. Begynner også å bli rimelig lei nå. I mitt forige svangerskap gikk vannet i uke 34. Jordmor og lege har forbredt meg på at det vil sansynligvis skje noe før termin denne gangen også, så jeg går bare og venter på at noe skal skje. Føler på en måte at jeg er på overtid hehe. Men den lille har det jo best inne i magen, så den får bare være der til den bestemmer seg for å komme ut. Er jo ikke så mye jeg kan gjøre med det egentlig. Vi får bare holde ut, så får vi krysse fingrene for at det skjer noe snart.

Masse lykke til i hvertfall :)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Henger meg på denna jeg..er 35+2 i dag. Fødselen startet når jeg var 32+2, de fikk stoppet det, men går med vonde sammentrekninger hele tiden, og forlot sykehuset med den beskjed at jeg ikke kom til å gå lenger enn uke 34..så jeg har liksom bare gått å venta jeg, og nå føler jeg at han aldri kommer til å komme! Er som deg drittlei av å bare være rolig og ikke orke noenting, har vært sykmeldt siden februar, hadde hyperemesis, og så fikk jeg nyrestein, og så svangerkskapsforgiftning, og nå går jeg altså med maserier 24/7!

JA- jeg er lei! hehe. Gleeeeder meg også til å få tilbake kroppen igjen, og selvfølgelig til å møte prinsen :)

Skrevet

Bra det ikke bare er meg:) For the record; går inn i uke 35 i morgen (eller i dag er det vel nå), så er kun 34 uker på vei. But still, like lei for det. Jeg venter på svar fra sykehuset på om jeg får innvilget keisersnitt, skal dit på kontroll 9. august, så antar jeg får vite noe da. Inntil håper jeg jo ikke at noe settes i gang av seg selv, men jo nærmere målet, desto lengre tid tar det virker det som! Jaja. Burde vel egentlig nyte denne tiden. Vet jo at nattevåk, amming osv er et slit - dog koselig - men gleder meg så utrolig til å se lille jenten min!

Lykke til med ventetiden, jenter:)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Jaja, noen dager fra eller til spiller ingen rolle..du er sikkert like lei fordet..hehe! Hvis du får innvilget keisersnitt så blir det jo ikke SÅÅ lenge å vente da, er det ikke ofte i uke 38 man tar det? Eller er jeg helt på jordet?

Men nattevåk når knøttene kommer blir jo noe helt annet, da står man jo opp fordi man vil ta seg av ungen, ikke fordi det er tungt/vondt/varmt :P Og man kan være heldig, søstern min fikk en gutt for 2 mnd siden, han sover fra 21.30-10.30 uten våkenperioder, som hun sier: Jeg er heldig om jeg får amme EN gang iløpet av natta :P

Skrevet

Jo, de tar jo det en del før (tidligst 14 dager har jeg lest?). *Håpe håpe*

Men hun må jo selvsagt bli ferdig der inne først, stakkars liten:) Barnet til søsteren din høres jo ut som en drømmebaby! Og ja, når babyene er ute så er det jo meningsfulle "plager", nå er det jo fortsatt "bare oss" selv om lille er i magen. Sånn sett er det greit at sommeren ikke har vært varmere, puuh!

Skrevet

Jo, de tar jo det en del før (tidligst 14 dager har jeg lest?). *Håpe håpe*

Men hun må jo selvsagt bli ferdig der inne først, stakkars liten:) Barnet til søsteren din høres jo ut som en drømmebaby! Og ja, når babyene er ute så er det jo meningsfulle "plager", nå er det jo fortsatt "bare oss" selv om lille er i magen. Sånn sett er det greit at sommeren ikke har vært varmere, puuh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...