Gjest JuniGull2010 Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Har dere noen tips til hvordan man kan la dem lufte seg litt uten å tisse ut over hele..? Jeg lar ofte gutten vår ligge litt på stellebordet med en tynn klut over utstyret, slik at han får luftet seg litt, men det blir aldri så lenge.. Jeg leste at det var en som lot jenta si ligge naken på gulvet mens hun dusjet, men det er ikke like lett med gutter.. Gutten min sparker så mye når han koser seg, så den tynne kluten ville sklidd bort med engang..
Snupi27 Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 jeg tenker litt sånn at litt tiss gjør ikke noe.. jeg tar av bleia så pleier han å tisse etter ikke lang tid.. tørker opp så lar jeg han ligge en liten stund uten bleie =)
mollabell Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Pleier å legge han på gulvet når jeg dusjer også legger jeg et stort hånkle under han. Hander han klarer å tisse utenfor, men da bare tørker jeg opp. Han elsker å ligge sånn, så da tenker jeg at det heller får bli litt "gris"
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 samme her:) legger bare noe under han:) Søler han så søler han:)
Gjest Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Samme her:) Han sovnet naken i vugga her en dag (d var så varmt), og da vasket jeg bare hele greia. Tørker jo på en halv dag:) Han var så fornøyd atte...
Reneeya Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har ike gut da men svarer alikevel.. Du kan jo legge et sånt tisselaken under han da - hvis du synes det blir mye gris med håndkler. Libero (?) sine får man kjøpt på kiwi ol. men om du drar på apoteket får du kjøpt tena lady sine "sengelaken" og de er billigere!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 ja det går ann:-) men han ligger ikke sånn sååå ofte at det gjør meg noe å slenge det rett i vaskemaskin;)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 Takk for svar folkens! Jeg får vel bare vende meg til litt klin, det blir vel ikke mindre av det fremover akkurat! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå