Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Mannen min har noen kriterier og av dem jeg har funnet så står valget mellom: Maxi cosi Mura 4 Teutonia spirit Mutsy Urban Jungel Hvilken velger vi? Ps. Vi har easywalker classic som brukes fra ca 15-18 måneders alder.
Reneeya Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har Maxi Cosi mura 4 og be safe izi sleep sete. Utrolig praktisk, vognen er lett å trille og lett å slå sammen. Vi er kjempefornøyd! Men jeg har ikke prøvd noen av de andre så jeg kan ikke sammenligne med noe da..
togutter-08og10 Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Ble nysgjerrig på kriteriene jeg nå, he he. Maxi cosi sin vogn syns jeg hadde altfor åpen kalesje bak, bare et tynt stoff- ellers fin vogn. Har teutonia s3 selv- men kjøpt ny til nr 2. Det jeg var mest fornøyd med med denne var at du kan ha babyen mot deg i sportsvogndelen, men liker ikke helt ryggen på den. Den har 3 innstillinger, to slakke og en veldig rett som ikke kan brukes før barnet sitter veldig godt selv.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Mannen min sine kriterier: - vendbar sittedel - bag vogn - egentlig lufthjul men overbeviste han om teutonia hjulene selv om jeg er litt skeptisk selv - roterende hjul - helst 4 hjul - stabil
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Tror emmaljung har en med vendbar bag og svingbare hjul. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå