Gå til innhold

Hvilke gummistøvler har dere til barna deres og hvor køper dere dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår bruker 21-22 i skostr. Hvilke gummistøvler er best?

Vil ha noen lette og stødige støvler

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte gutten min sine første på eurosko igår for 250. han bruker 21 og er 9 mnd.

Skrevet

Crocs sine støvler er geniale ! Superlette for små føtter.

Kjøpte våre på taylorshoes.com

Skrevet

Jeg liker Viking sine.

det viksigste er at de sitter godt på foten (ikke er for brede) og at det er dogt mønster i sålen. For lite mønster gir glatte støvler

Skrevet

Vi kjøpte viking sine støvler som jenta vår skal i ha barnehagen. Har vikingstøvler selv jeg, og jeg er fornøyd.

Skrevet

Coop obs har gode støvler på tilbud nå til 99 kr. Mener å huske at det var viking sine.

Skrevet

Har selv ei jente med str 21 og har tittet rundt etter de netteste, kan jo ikke gå en gang med de tunge traktorsålene det er på noen av dem..

Jeg fant ut at de gode gamle blå fra Viking til barn var best, nette og lette, ikke så tung såle men likevel nok mønster til at de ikke er glatte.

Kostet 199 kroner, mener det var på Eurosko.

Skrevet

Viking her også. Synes de er bra!

Skrevet

Disse "gammeldagse" støvlene har jo bare riller unde sålen!! De blir superglatte i regnvær:(

Skrevet

Støvlene skal ha "traktorsåle" for å unngå at de blir glatte. men du kan fint finne støvler med ordentlig såle som aldeles ikke er tunge.

Skrevet

Storjenta på 4 har superlette Skofus støvler..husker ikke prisen..

Gutten på 1.5 har ponni støvler til rundt 200..

Viking sine ville ikke sitte særlig godt på foten til minstemann.

Barn har veldig forskjellige føtter, så ikke la deg blinde av andres kjøp, men ta med barnet og prøv hva som passer godt :)

Skrevet

20:26 igjen.

Dette er de "gammeldagse" blå støvlene jeg kjøpte, er ikke bare riller under dem! Samtidig som de var lette og satt fint på foten hennes :)

http://www.gsport.no/Produkt/304346(BC_3)/viking-splash-gummistøvel-barn-str-19-38/

Skrevet

Guttungen på 2,5 år har et par viking og et par fra trethorn (eller hvordan det staves)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...