Maibaby:) Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 hadde eggløsning igår tror jeg, testet positivt dagen før, og igår kveld begynte magen min i klikke.... er skikkelig oppblåst og rumler og bobler i ett sett!!! måtte legge meg ned på jobben idag, er perioder som er vondere enn andre dr jeg har vondt for å stå.... blir bedre når jeg ligger... hadde en sa for rett over tre uker siden, kan denne ha en sammenheng? har ikke hatt det slik tidligere, men hadde bare to el før jeg ble gravid etter p pille slutt, og nå denne gang etter spontanaborten.... noen andre som har en slik mage rundt el? noen som vet hvorfor det er slik og hvor lenge det pleier og vare?? har alltid kraftige menssmerter, og skal jeg nå ha smerter rundt el og...
Lille diamant Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Jeg fikk også veldig mye smerter rundt EL etter jeg hadde en missed abortion ifjor, og dette har jeg forsatt. Er slik som du beskriver, og jeg var hos gynokolog for å undersøke om alt var i orden pga så mye smerter gjennom syklusen. De fant ingenting galt, så fikk bare beskjed om å prøve å bli gravid igjen da det som regel forsvinner når man blir gravid. Synes det hørtes rart ut, men gynokologen er veldig dyktig så stoler på at han vet hva han snakker om.. Men har hatt 2 Sa i ettertid og jeg, så er under utredning nå. Men visst du er usikker på de smertene, så er det bedre å ta kontakt med lege enn å gå rundt og bekymre seg.
me5 Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Jeg har også alltid hatt veldig vondt med EL .... etter at jeg sluttet me PP og spiral..... jeg vil også beskive smertene på akuratt samme måte... og jeg har ikke hatt noen SA... etter at jeg sluttet med PP da vi skulle ha nummer 2 gikk det ca 7mnd og jeg ble ikke gravid... ( første mann på første forsøk... ) Ble litt stressa hadde jo heller ikke hatt de smertene jeg trodde jeg hadde med EL men det er jo fort gjort å glemme hvor vondt ting er... men så var det en dag jeg var på turn med den eldste gutten min da bare datt smertene på meg.... Jiiiiipi jeg har eggløsning igjen..... men mannen hadde jo just reist på jobb ;-( men det ble klaff alikevel!!!!!!) Hadde ingen eggløsningstest da så jeg fikk det jo ikke bekreftet at det var det jeg kjente.....denne gangen etter jeg hadde tatt ut spiralen da kjente jeg de samme smertene igjen, hadde EL test hjemme og fikk tatt den på dag 2 og det ble to streker med en gang.... 2 dager etterpå var det bare en strek igjen Så jeg tror det er mangen som kan kjenne EL bedre enn andre!!! Nå er det bare å X fingrene for at det blir klaff!!!!!!
Maibaby:) Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2010 ja håper på at det ble klaff allerede nå smertene har avtatt ganske mye idag, bare hatt litt murring, så regner med atdet var el smerter ja!! tusen takk for svar, er alltid beroligende å høre at "det er ikke bare meg" eneste fordelen må jo være at vi uten tvil vet når eggløsning forekommer håper at det klaffer for oss alle!!! nå reiser vi til tyrkia i morgen og prøver å slappe av, og ikke tenke så mye på babyprøving (hehe, lettere sagt enn gjort!!!) men skal bli godt med litt sol iallefall!!! klemz
me5 Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Ja jeg har vel også alltid syns det har vært ok å vite når de dyrebare dagene er.... ;-) men det er for min del ganske smertefullt... men 2 dager det står vi i..... Vi skal på weeken til sverige midt i alle de dyrebare dagene.... men vi skal vel få noe til alike vel;-) så er det bare å håpe!!!!! kose dere på ferie;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå