venter på den lille :) Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 hjelpe meg, sier jeg bare.... hvem hadde trodd man skulle gå gravid så lenge? :/
Nicoline3 Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Føler virkelig med deg!!!! Jeg er 4 dager over og begynner å synes det er nok!! Skulle tro jeg har trening i dette, for de to forrige gutta mine kom 10 og 13 dager på overtid (av seg selv) men man blir jo ikke vant til å gå gravid like lenge som en elefant!!!!! ;-) Har du fått time eller dato for igangsetting??
venter på den lille :) Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2010 hoff ja.. de setter igang på dag nr 14 etter termin. Dette er psykisk terror. Blitt strippet 2 ganger. 3 cm åpning. Men har jeg rier? neeeei!!! Pinadø INGENTING som skjeeer (( ååååååååååå :/
Nicoline3 Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Uff ja man kan bli GAL!!!!! Rart at ikke strippingen hjelper ....var det jeg fikk på dag 11 med forrige mann, og dag 12 startet riene før han da kom samme natt. Hadde time til igangsetting dag 14 jeg også,men slapp det da han kom selv! Krysser alt jeg har for deg at det starter hvert øyeblikk og at du får verdens beste premie i armene dine i natt!!!! Stoooooooor trøste klem fra en som virkelig forstår hva du går igjennom nå!!!
juli83 Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 når kan man kreve stripping, og kan jordmor gjøre dette? Jeg er 5 dager over tiden, og skal til jm på man. Håper virkelig hun kan sjekke modning e.l for å fremskynde prosessen (hvis det lar seg gjøre). Spurte om hun kunne sjekke modning sist jeg var der, 1 dag over termin, men da sa hun at det ikke hadde så mye hensikt... er såå gira på at det skal skje naturlig, er ikke spesielt klar for å gå 14 dager over og bli satt i gang. Har masse kynnere og midnings rier, men ingenting som tar seg opp
Nicoline3 Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Håper du har kommet i gang i natt du også!!! Vannet mitt gikk kl 04.14, og nå sitter vi her og venter på regelmessige rier. Virkelig ikke meningen å snike i køen altså.....kanskje det hjalp med modningsakupunktur på torsdag allikevel! (har forresten mens termin i dag da, ul var på mandag,når var din?)
fiskelisken Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Jeg er 11 dager på¨overtid idag gitt..og er skikkelig lei...men samtidig så vil jeg ikke føde heller...hehe Men har fått time imorgen kl, 10 og blir satt igang da hvis ikke det er skikkelig pågang på sykehuset
venter på den lille :) Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2010 strippet 2 ganger.. ser ikke ut til at det funker gitt. var igår og fikk tøyd til 3 cm. Men kjenner jeg noe? neeeei blir fan ikke satt igang før dag 14 Du kan spørre om stripping ja, når du går over
venter på den lille :) Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2010 er 11 dager jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå