Evigheten Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Jeg er i uke 36 nå, og mini snurrer fortsatt rundt uten antydning til å legge seg den ene eller den andre veien. Jordmor vil helst sende meg til kontroll på sjukhuset så fort som mulig (mandag eller tirsdag), for å se an saken...vet ikke helt hva de skal gjøre Men jeg trodde ikke det var noe hast ennå? Jeg har jo sett at de fleste begynner å legge seg til, enten med hodet eller rompa ned, litt tidligere enn dette kanskje, men... Det er jo fortsatt fire uker igjen. Når begynner det å bli på tide for bebi å bestemme seg egentlig? Når la den seg til hos dere? Og når festa hodet seg (hvis det gjorde det)?
Gjest Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Her la han seg med hodet ned i uke 31-32 og har ligget slik siden. -Er i uke 36 nå.. Men hodet har ikke festet seg ennå.. Jordmora ville ha meg inn på kontroll i uke 37 for å sjekke leie.. (fikk det sjekket på føden på mandag at han fremdeles ligger slik) Lykke til! Er jo godt du får bra oppfølging ang dette da:)
Evigheten Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2010 Takk for svar Ja, det er jo bra at de vil følge det opp. Jeg ble bare så overraska over at det var så viktig å sjekke det fortest mulig. Det har vel ikke gått helt opp for meg at det begynner å nærme seg, og at mini plutselig har flere oppgaver enn å bare ligge der inne og flyte
Gjest Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 hihi nei jeg syns selv det er rart å tenke på at det bare er 4 uker igjen... Det finnes jo alternativer hvis babyen ligger i seteleie ennå... De kan snu h*n fra utsiden, setefødsel eller keisersnitt.. Er nok dette de skal vurdere uten at jeg vet helt sikkert... Får krysse fingrene for at h*n snur seg riktig vei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå