iok med sønn <3 Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Det var veldig rart egentlig... men en god følelse. Jeg kosa meg skikkelig hehe... Børste, føner musikk og kamera må jeg ta samme dag/kveld/natt, men ellers er den vel klar tror jeg...? Jeg har 15 dager igjen da, så jeg er kanskje tidlig ute? Eller jeg har jo lest at man godt kan gjøre den klar i uke 38 da... men jeg ser for meg at jeg går over tiden hehe... Sååååååååååå spennende tid i møte Gleder meg sykelig mye!! Ahhh *sukk* Jeg drømmer meg helt bort....
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 hvis du synes du er tidlig ute synes jeg ud skal lese den tråden der fedre har pakket sykehus- baggen... er endel ting der man ikke har bruk for for å si det sånn... hehe har nesten ikke pakka noe til meg selv jeg da, synes å pakke til lillegutt va det jilleste
iok med sønn <3 Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2010 Ja, leste den tråden etter jeg hadde pakka! Åhhh hjelpe meg så jeg flirte!! Hehe... Så jeg måtte fortelle deler av tråden til noen som var på besøk her i går Ja, det var ekstra koslig å pakke til lillegutt <3 Det lille tøye han skal ha på seg hihi...
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 En vet jo aldri når babyen kommer, nr 2 kom 10 dager før tiden så jeg må nok begynne å pakke selv snart. Hvorfor vente liksom? Gjør jo ik noe om den baggen står der en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå