Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ammer og har vært uheldig og spist løk. hvor lang tid tar det for det er ute av morsmelka?

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull2010
Skrevet

Det lurer jeg på og..

Men reagerer han på løk da? Min reagerer nemlig ikke på løk, men på brus.. Kunne tenkt meg et glass brus i helga! :)

Skrevet

En enhet alkohol(feks et glass vin) bruker 3 timer på å gå utav kroppen og melka. Vil anta det er noe av det samme med mat?

Skrevet

Det er jo ikke farlig å spise løk selv om du ammer, det er jo bare det at småen KAN få vondt i magen. :-)

Skrevet

Når jeg spiste løk så straffet det seg virkelig. Stakkars lille jenta mi hadde vondt i magen en god stund:( Og så blir jeg selv også veldig sliten av en baby som har luftsmerter og alt.. Junkfood tåler vi heller ikke.

Skrevet

Jeg var ute og feiret bryllupsdagen min her forleden dag. Greide bestille mat med løk i. Minien min reagerer veldig på både melk og løk, så var vanskelig å unngå egentlig. Vi matet han med mme på flaske natta, mens jeg pumpet med jevne mellomrom. Kastet melka da, men om det blir flere ganger vurderer jeg å gi den til pusen, hun er gammel og kan trenge litt sikringskost :-P

Mini spiste godt, og sov lengre mellom matingene, 3 timer i stedet for 1,5- 2 timer. Var himmelrik å få seg litt søvn og.

Han fikk 3 eller 4 måltid med mme, før jeg begynte med puppen igjen. Ingen luftsmerter, han var glad og fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...