Gå til innhold

Gravid med tvillinger :-)!

♥ gammel [p]røver ♥ venter 2!

Anbefalte innlegg

Litt av en sjokk selv om vi satte inn 2 egg, men det er jo et veldig hyggelig sjokk selv om det ikke har suket helt inn enda :-)! Nå håper jeg at jeg kan få bli her inne hos dere i 7 mnd til uten å rykke tilbake til start...! Etter 3 MA er jeg jo skeptisk, men legen var positiv på onsdag da begge hjertene slo selv om jeg hadde brun utflod tirsdag :-).

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Tusen takk for hyggelige hilsninger, jenter! En liten oppdatering fra meg: var til ny UL torsdag og begge hjertene slo og begge var like store, så da er jeg 9+5 i dag :-). Legen var ganske sikker på at de var to-eggede som forventet fordi skilleveggen var tykk og lukket hele veien, og det betyr at de ikke kommer til å sloss om næringen i hvertfall (men kanskje om plassen etterhvert).

Skal på ny ul fredag om nesten 2 uker, og ser alt bra ut da skal vi slippe nyheten til famile og venner. Det er ikke lett å skjule magen for den har blitt skikkelig stor, så nå må klærne velges med omhu for å ikke bli avslørt ;-). Puppene har også blåst opp minst to størrelser, så nå går det mye i store skjerf for at ikke noen skal begynne å spekulere i om jeg har fått sillikonpupper i sommerferien ;-).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...