chicka_85. Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 jeg har veldig sterke ligamentsmerter(?) til tider. Ekstremt vondt i underlivet og korsryggen. Kjennes ut som kraftig menssmerter, (jeg er til vanlig plaget med sterke menstruasjonssmerter.) Har vært på ul, er 7 uker på vei imorgen. De har sett bankende hjerte. Men det bekymrer meg at det er så smertefullt til tider... Er veldig bekymret selv om jeg har sett hjertet som slår... Har noen av dere hatt det slik?
Snuskomrusk Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Ja, et av de første symptomene mine på graviditeten var disse ligamentsmertene. Har de fortsatt, men ikke så vonde som i 1ste trimester (er i uke 20 nå). Prøv å ta det litt med ro når du kjenner de som verst, var det eneste som hjalp hos meg. Lykke til videre og gratulerer
mamma3*august Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har hatt kraftige ligamentsmerter gjennom hele graviditeten. (Ikke konstant så klart, men ofte) Jeg er nå 38 uker. Hender jeg våkner på natta med skikkelige smerter i siden, og det eneste som hjelper meg er å gå litt. Har nok disse smertene litt sjeldnere nå, men hadde de ofte i begynnelsen. Så er nok naturlig, og det har gått veldig bra..Hvertfall for meg =) Men det gjør vondt, så føler med deg
Isola&Lille+julegave Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Min venninne oppdaget faktisk at hun var gravid fordi hun gikk til legen med smerter i korsryggen... Hun har ei nydelig litta jente på 7 mnd i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå