junimamma2011 Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 testet negativt idag:( er 4 dager over ikm, men har hatt symptomer som oppkast, tretthet, kvamle,stikking ovs.. slutta på p-plaster for litt over en mnd siden..er det noen som også har testet negativt etter 4 dager over ikm, men som allikevel har vært gravide..når testet dere positivt? takk for svar!
Strandloppa og lillebror Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 En venninne av meg testet ikke positivt før nesten 2 uker etter ikm. Noen har bare så lave hcg-verdier i begynnelsen at det rett og slett ikke slår ut på en gravi.test. Man kan se det på en blodprøve hos legen da. Nei da, det er fortsatt store sjanser for at du kan være gravid! Jeg er 1 dag over ikm (noe som er veldig uvanlig for meg) og holder på å bli sprø, så jeg kan bare forestille meg hvordan du har det. Slitsomt å ikke vite! Lykke til:)
junimamma2011 Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2010 Takk, da er det bare å vente. selvom det er uutholdelig! he he. Lykketil, du også
Krystallglass Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Jeg er nå 10 dager over - og testet negativt i går.. Så jeg vet godt hvordan du føler det. Fortsatt ingen tegn til TR heller, så! Men masse lykke til, både til deg og meg. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå