Gå til innhold

Trenger alle ammeinnlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe jeg bør skaffe før fødsel? Eller kan jeg se ann om jeg faktisk trenger det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at alle som får melk trenger det. Melken vil komme til å renne ut av puppene etter noen dager. Med tiden så vil jo det stabilisere seg slik at det ikke renner så mye. Så ja jeg vil råde deg til å kjøpe ammeinnlegg før fødselen :)

Skrevet

Ikke alle, men jeg har brukt ammeinnlegg av ull for å hindre brystbetennelse. Anbefales!!! Har ikke blitt sår i brystene heller da :)

Skrevet

Tror nok du kommer til å trenge det...Ikke artig at genseren blir gjennomtrukket av melk.....

Selv brukte jeg ammeinnlegg under ull"lappene" for å suge opp melken. Det er ikke særlig kjekt når ulllappene blir gjennomtrukket av melk...

I starten bruker jeg også albueskjell, for å lindre sårhet..

Skrevet

Vil bare si at det ikke er alle som lekker. Jeg har ammet 2 barn i 14 mnd, hadde overflod av melk, men har aldri lekket en dråpe. Ammeinnlegg har jeg aldri brukt, kun de av ull for å forhindre brystbetennelse om vinteren.

Men det er nok mer vanlig at man lekker litt...

Skrevet

Er sikkert noen som slipper, men de koster ikke mye for en pakke og tror de fleste ikke klarer seg uten sånn i starten når alt er så ustabilt så vil anbefale deg å kjøpe likevel... :-)

Skrevet

Da jeg ammet mitt første barn, hadde jeg inntrykk av at det kom like mye melk fra begge brystene samtidig når jeg ammet... Kjekt med ammeinnlegg da!

Da jeg ammet mitt andre barn, hadde jeg mye mindre lekkasje. Men noe melk kom det jo fra det motsatte brystet. Med nr 3 slipper jeg kanskje lekkasje helt??

Anbefaler alle å kjøpe en pakke med engangs-ammeinnlegg til de først dagene. Ull-innlegg er det ikke noe hast med. Bare sørg for å ikke fryse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...