Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har lille frø vært skkkelig sutrete og trøtt... har hvilt flere ganger..

har hatt litt godt humør i løpet av dagen, men bare når jeg " aser" henne opp... lurer på om det kan være noe galt...

noen som har noen råd, tips eller erfaringer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? tenner på vei kanskje?

Gjest Kira06
Skrevet

Jeg tenkte også på tenner med en gang jeg leste innlegget. Men det kan jo være noe annet, disse små kan jo ha dårlige dager de også. Kanskje hun har vondt i magen eller at hun brygger på en forkjølelse. Datteren min har vært trøtt og sutrete begge gangene før hun ble dårlig. Se an hvordan formen er i morgen, så håper vi at det bare var dagen i dag som var litt trist for henne.

Skrevet

Hun er 4 og en halv mnd.. Er tenner aktuelt da?

hun har hatt litt luft i dag også ja, så håper det bare er det..

Har faktisk hatt litt forkjølelse i huset i det siste.. det hadde jeg ikke tenkt på..hmmm..

Takk :)

Skrevet

Gutten min var veldig sutrete (unormalt av han) rundt 5 mnd alder. Det var et par korte perioder der han var veldig grinete av seg. Jeg også tenkte på tenner, men de har jo ennå ikke dukket opp (!) og han var heller ikke syk, eller hadde vondt i magen.

Så sånn i ettertid har jeg tenkt at det kanskje bare var et ledd i utviklingen. Han strevde mye i den tiden med å snu seg rundt, bevege seg, orientere seg, nye leker kanskje. At han ble frustrert og sliten av å prøve og feile om du skjønner hva jeg mener. I tillegg ble han skrikete når jeg bare gikk på kjøkkenet for å hente noe, så jeg tror også han var redd for at jeg ikke skulle komme tilbake...

Periodene varte ikke så lenge heldigvis :)

Skrevet

Mini har vært sutrete og sovet masse denne uka i forhold til vanlig. Han har tenner på gang:)

er snart 4 mnd:)

Skrevet

Sønnen min fikk to tenner rett før han var 5 måneder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...