konemor med gutt+spire:) Skrevet 30. juli 2010 #1 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg ser det er så mange som spør her inne om hvor de har lagt nøkklene, mobilen, lommeboka, når blir de gravid, når har de termin, blir det gutt eller jente..... Er det slik dere som spår vikrelig kan finne ut av? Jeg driver med drømme tyding og legger tarot. Men jeg kan ikke spå meg selv en gang om hvor jeg legger nøkklene mine og om hvilket kjønn jeg får og når jeg blir gravid. Det kalles vel mer å vere synsk enn å kunne spå? Og om dee er så dyktige; at dere ikke tar betalt for det! Er ikke ment som en kritikk mot dere jeg bare er så nyskjerrig på om dere faktisk kan se slike ting eller om det er de som spør som har en ovedreven tanke om hva det å kunne legge tarot og spå egentlig handler om Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142141750-til-dere-som-sp%C3%A5r-er-det-virkelig-s%C3%A5nn-det-fungerer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juli 2010 #2 Del Skrevet 30. juli 2010 Heisann, jeg har det sånn som deg.. Jeg legger tarotkort osv. Men kan ikke lese meg selv. Jeg kan heller ikke se hvor folk har lagt nøklene sine eller hvilken dato de blir født. Jeg tror ikke personlig på at man kan se alle detaljer. For meg betyr det å være klarsynt å kunne se i den situasjonen du er fra nå med veiledning av tarotkortene. Når man legger kortene følger de den tilfeldigheten den mennesken du leser av -følger i livet sitt.. Jeg tror ikke man kan noen gang vite 100% hva som skjer i framtiden, men man kan lese av ved tilfeldigheten som jeg tror vi alle følger.. Noen kaller det skjebnen, noen kalelr det tilfeldigheten, noen kaller det livets vei. Jeg tror vi har alltid et valg, og når jeg legger kort på andre mennesker leser jeg utifra den "veien" de står på for øyeblikket, og hva som skjer om de følger den, eller hva om man kan ta valg osv. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142141750-til-dere-som-sp%C3%A5r-er-det-virkelig-s%C3%A5nn-det-fungerer/#findComment-142141906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. august 2010 #3 Del Skrevet 13. august 2010 heisann, nå kan jeg bare svare for meg selv, men jeg legger en del tarotkort og i kortene kommer d også opp bilder, tanker og følelser innimeg. og som prinsess sier, d er ikke alltid d som kommer opp i kortene skjer, fordi vi som mennesker bestemmer litt hvilken vei vi skal velge..om vi er bevisst på å hindre at noe skal skje så klarer vi å stoppe d etc. Jeg er ikke så flink å se hvor ting ligger hen osv, men innimellom får jeg opp "syn" på hvor ting kan vere, ikke sikkert d alltid stemmer men da skriver jeg d jeg ser så håper jeg at d kan vere til hjelp, noen ganger er d d, andre ganger ikke... jeg spår ikke så veldig mye her nå, gjorde d mye før, men d krevde mye energi som jeg egentlig ikke var klar..følte meg ofte sliten og skjønte ikke hvorfor..nå stenger jeg litt mere av..men innimellom så orker jeg å ta noen her og...men d ligger VELDIG mye følelser på disse sidene og frustrasjon/spenning så d kan ofte vere slitsomt... ja er d noe mer du lurer på, spør, så svarer jeg så godt jeg kan;) Jeg får meg forøvrig ikke til å ta betaling, fordi noen dager har jeg "gode syn" andre dager er jeg mere rusten og jeg kan aldri garantere for noe, så...jeg har ikke samvittighet til å ta betaling.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142141750-til-dere-som-sp%C3%A5r-er-det-virkelig-s%C3%A5nn-det-fungerer/#findComment-142194867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå