Milla-Mamma til 3 Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Har veldig urolig mage etter eg ble gravid. løs, fast, løs, fast. Andre som har det som meg?
zearesha Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Hadde det sånn i begynnelsen :/ Nå har alt bare stoppet opp Får gjennomgå systemet når man er gravid
Milla-Mamma til 3 Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2010 Kjipt når alt stopper opp.... Eg hadde da for 1 uke siden, og har fått hemorider også... vondt å gå på do. Har du også det? Ja systemet blir mørbanka!
Snellamedto Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Jeg var skikkelig dårlig i magen, som i akutt diare, de 2 første månedene, og særlig på morgenen og natta. Det har gått seg til igjen nå (uke 14), men tåler ikke mye hard kost før jeg må løpe på toalettet nei..
*NordNorge* Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Hadde d sånn i begynnelsen, men så er d faen meg kommet tilbake nå.... er 27+1 idag..... Løs mage er bokstavelig talt nå dritt! .....
Gjest Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Diaré og forferdelig mageknip med påfølgende fæle kynnere hver dag siden positiv test... 20+5 idag... tror tarmene mine må være etset bort... Håper virkelig det blir bedre SNAAART !! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå