*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Hei, Takk for mail med etterspørsel etter Maisgrøt. Det stemmer nok det du har hørt. Denne grøten er dessverre tatt ut av produksjon, så den er dessverre ikke lenger å få kjøpt. Vi beklager dette så mye. Med vennlig hilsen Forbrukerkontakt A/S Nestlé Norge
verve Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Hva??!! Er det derfor jeg ikke finner den? Har vært på 7 butikker siste dagene og leita uten hell. Er jo beste grøten! T.o.m jeg liker den;) Også jeg syns den var grei å kombinere med- de blir jo lei av "bare" havre og risgrøt hele tiden. * lei meg nå*
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2010 Ja jeg vet. Men de har visst sluttet å lage den ja..:/
Bumblebeee Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 HVA??? Får lyst å banne høyt. Det var den eneste grøten som var uten melk, utenom den fæle og dyre Sinlac. Nå skal jeg jammen sende dem en mail. Grr!
Bumblebeee Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Kanskje en facebook gruppe kan få nestle til å lage mer allergivennlig mat...
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 til deg med barn med melkeallergi, om du bor nær grensa til sverige så anbefaler jeg Semper sine produkter de har flere uten melk! Bruker bare semper produkter selv-. jenta mi har ikke melkeallergi, men liker alle produktene der veldig godt! de har velling også uten melk som fåes ferdigblandet akkurat som nan. Utmerket når man skal på tur ;D Semper har også kjøpt opp småfolk, så får satse på at de overfører noen av produktene til norge også etter hvert! Jeg har også bestillt produktene på nettet, bor på sørlandet så litt langt å reise dit for ofte!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 http://www.butik-hemlangtan.se/produkt.asp?varaID=1472&kategori=3 Her har jeg handlet, fikk tips da jeg sendte mail til semper om denne butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå