Gå til innhold

Hvor mye brødskive spiser deres 7 mndr babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HS har sagt for en liten stund siden at jeg kunne begynne gi brødskive. I store smuler. Har utsatt det en stund, men har altså nå begynt. Barnet er 7 mnd.

Det jeg er usikker på er hvor mye de bruker spise i den alder? Har til nå fått i henne en kvart brødskive med leverpostei, men etter det var hun ikke intr. Kan hun virkelig bli mett på det??

Blir jo veldig usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt på straks 7 mnd har spist brødskive snart en mnd og han spiser opp til to brødskiver. her er problemet omvendt: blir han aldri mett? jeg stopper etter to brødskiver,synes liksoom det er for galt at han skal spise mere enn en voksen person...

er hun ikke interessert så er hun sikkert mett, eller lei av å tygge?det er jo ikke like enkelt å svelge brødskive som grøt...:)

Skrevet

snuppa mi på snart 9mnd spiser kanskje 1/4brødskive, å så vil hun ikke ha mer :/ tuller bare å spytter det ut igjen.

blir ikke mett av dette, så da får hun fruktbeger/glass etterpå. Kanskje det er derfor hun ikke spiser så mye brødskive, fordi hun vet hva hun får etterpå. Ikke vet jeg, stresser ikke så mye med det. Storebror spiste ikke brødskive før han var over året. Nå er han snart 3 og vil stortsett BARE ha brødskive :P

Skrevet

Ok, Takk for svar.

Skal ikke stresse så mye med det. Har gitt henne grøt eller mme etter brødskive siden hun bare spytter ut og er uinteressert etter ca en 1/4 brødskive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...