Gå til innhold

kvalifiserer jeg til å høre til her?

VLPB 1SA1MA1Engel

Anbefalte innlegg

Da har det gått 4 dager siden jeg var inne på sykehuset for en utskrapning etter MA med tvillinger i uke 10. Til Dette var min andre graviditet etter spontanabort i uke 5 i februar.

Fikk først en cytotek-kur til tross for protest fra min side. Fikk jo rett ved at ingenting skjedde (foruten en masse smerter) og måtte ta utskrapning en uke etterpå. Gikk veldig greit til tross for at jeg var veldig redd og engstelig. Sykepleierne og gynekologen var alle noen engler og tok seg tid til å prate og hjelpe meg.

Nå er både jeg og mannen min litt usikre på hva vi skal gjøre framover nå. Vi skal flytte til en ny by om 6 mnd og det innebærer at jeg må finne meg en ny jobb. Synes det er ubehagelig å søke jobb og være gravid. Føler at jeg lurer arbeidsgiveren. Vet at jeg ikke kan tenke slik. Er jo tross alt fylt 30 år og blir ikke yngre.

Har også begynt å få en liten sorgreaksjon etter MA'en. Spesielt etter å gå rundt i byen og se andre med gravidmager og barnevogner. Går nok bedre etterhvert og det skal bli godt å reise på ferie om ikke lenge.

Gynekologen sa til meg at det veldig vanlig å miste tvillinger og at det ikke skal være noe problem for meg å bli gravid igjen ganske snart og at jeg bare kunne begynne med en gang. Jeg kunne i det minste bli gravid sa hun. Er litt redd for at jeg skal miste igjen og kjenner at det kommer til å bli et problem, så jeg vet ikke helt enda jeg.

Noen som har lignende historie, men hvor det har gått bra ved senere graviditeter?

Fortsetter under...

Så leit at du har opplevd SA og MA. Jeg har selv vært igjennom begge deler tidligere og synes det var godt å skrive med andre i lignende situasjon inne på ufrivillig abort forumet. Ta vare på deg selv, og husk det løser seg som regel til slutt, selv om det er en fattig trøst slik du har det nå. Lykke lykke til, ta vare på deg! Klem J

Hei!

Jeg har vært gjennom både SA og XU, men jeg var begge gangene gravid ved prøverør!

Jeg forstår sorgen din!

Men PRØV IGJEN! Og drit i ny arbeidsgiver!

Lykke til!

(Jeg er nå gravid på ny ved prøvedrør!!!! 4 mnd!

DET ER LYS I TUNNELLEN!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...