Gå til innhold

turbo-baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

han lille i magen min, han har noen lange perioder hvor han tar heeeelt av med sinnsyke bevegelser. jeg har termin idag, så det burde jo snart bli litt trangt inni der, men han turner såpass masse at jeg nesten kaster opp av det. spesielt holder han på fra ca seks syv på kvelden til tre fire på natten. syns det er en altfor lang gym-seanse... blir vanvittig sliten og deppa... for jeg blir så innmari uvel av det. og engstelig for stillingen hans,... (sete eller hode) han har jo holdet på sånn lenge. skulle hatt ks pga seteleie, men så turner han så mye at de avventer, dersom han er i sete når jeg får rier blir det ks, og er han i hodeleie blir det vaginal fødsel. han har nemlig på ingen måte festet seg. I tillegg sier de at han er stor. Men er visst ikke noe å engste seg for , siden det er tredje fødsel på fem år. men jeg engster meg nå likevel jeg da. ikke for smerter, men for at noe skal gå galt med ham. vil bare føde nå... og få kose meg med ham, og få bli mamma som fungerer for de to andre barna mine også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har turbo baby jeg også...Kjempe slitsomt og vanskelig å få sovet noe.

Ikke engste deg for å føde stor baby. Født en liten og en veldig stor, og det var faktisk ikke noe særlig forskjell på hvor vondt det var.

Skrevet

takk for svar! blir snart gal av disse romsteringene som ingen ende tar. har så inderlig lyst å sove litt....

godt å høre at det ikke er så stor forskjell da. mine forrige to var på 3500 og 4000, og de var ganske greie å føde begge to. dine da?? vekt?

Skrevet

Jeg tror det er veldig lett å bli ekstra bekymret for babyen vår nå som det virkelig nærmer seg ankomst(jeg har termin i morgen). Men det faktum at gullklumpen din er en ordentlig turbo viser jo at han har det kjempebra inne i magen din. Synd at det går ut over mamma som ikke får slappa av når han herjer til langt på natt! Skjønner godt at du blir sliten og deppa av det.

Hvis du kaver veldig med redde tanker osv, så håper jeg du får ordna deg noen ekstra samtaler med jordmor eller lege. Det er godt å snakke ut med de som virkelig har greie på ting og tang.

Hmm... fikk plutselig en følelse av at om ikke så lang tid får jeg lese et "nå har jeg født!" innlegg her inne fra deg. Det gleder jeg meg til :-)

Lykke til!

Skrevet

Har en sånn en i magen jeg og... Har enda 11 dager igjen til termin, men skal ta ks om bare 4... Jeg vet jeg har en stor baby i magen (i uke 32 ble h*n estimert til å være ca 5 kg til termin)

Gjør skikkelig vondt når babyen beveger seg, blir kvalm og uvel... Men er vel pga plassen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...